فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: با مصوبه کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضایی شهرستان کوهبنان از 15 اسفند به بعد چادرهایی که در سطح شهر بلااستفاده باشند، جمع‌آوری شده و تحویل هلال‌احمر می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۳۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، محسن صیفوری ظهر امروز به همراه تعدادی از نیروهای فرماندهی انتظامی این شهرستان با امام جمعه کوهبنان دیدار و در راستای زلزله اخیر شهرستان مباحثی را مطرح کردند.

وی عنوان کرد: در بازدیدی که طی شب‌های گذشته از چادرهای زلزله‌زدگان کوهبنان داشتیم، متاسفانه برخی از چادرها خالی از سکنه هستند.

صیفوری ابراز داشت: نظر به اینکه طی هفته‌های اخیر به صورت مرتب کانکس در بین خانواده‌های نیازمند و مستاجران توزیع شده است، لذا برخی چادرها بلا استفاده شده‌اند و تنها در برخی نقاط شهر پابرجا هستند.

وی تاکید کرد: با هماهنگی به عمل آمده مقرر شد با بازدید میدانی چادرهایی که محل سکونت زلزله‌زدگان هستند و با مشکل مواجه‌اند، شناسایی و به آنان کانکس تحویل داده شود.

صیفوری ادامه داد: متاسفانه برخی از چادرهای خالی، محل رفت و آمد و پاتوق افراد معتاد و مشکوک شده که در هفته جاری چند نفر در این چادرها دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی کوهبنان تصریح کرد: با توجه به مصوبه کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضایی شهرستان کوهبنان از 15 اسفند به بعد چادرهایی که در سطح شهر بلااستفاده باشند، توسط نیروی انتظامی و هلال‌احمر جمع‌آوری شده و تحویل هلال‌احمر می‌شوند.

وی از تمام شهروندان کوهبنانی درخواست کرد تا قبل از تاریخ اعلام شده نسبت به جمع‌آوری چادرها اقدام کنند و کسانی که با مشکل خاص مواجه باشند، برای دریافت کانکس درخواست بنویسند

 

ارسال نظرات