برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره ادبی هنری رویش استان یزد تجلیل شدند

برگزیدگان بخش‌های مختلف سومین جشنواره ادبی و هنری رویش که در سطح دانشگاه‌های استان یزد برگزار شد، معرفی و موردتقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۰۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، شامگاه دوشنبه مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان سومین جشنواره ادبی هنری رویش استان یزد در محل سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه یزد و با حضور جمعی از مسئولین فرهنگی و هنری و دانشگاهی استان برگزار شد.
لازم به ذکر است در این جشنواره دانشجویی که به همت بسیج دانشجویی و همکاری دانشگاه‌های استان یزد برگزار شد، بیش از ۲ هزار اثر در بخش‌های مختلف توسط دانشجویان یزدی به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده بود.

در بخش هنر‌های ادبی و در رشته شعر، هدایت کارگر از دانشجویان دانشگاه یزد برای سروده «بی‌حرف اضافه» با موضوع شهدای مدافع حرم، مهدی صالحی زاده از دانشگاه فرهنگیان برای تعدادی غزل آیینی، طاهره نوری از دانشگاه اردکان برای اثری با مضامین دفاع مقدس و فاطمه مهدیان از دانشگاه علوم پزشکی یزد برای شعر «ذکر آیینه‌ها» موردتقدیر قرار گرفتند.

در رشته داستان‌نویسی نیز زهرا زارع زاده برای داستان «ابتلا» و وحید حسنی برای اثر «پرواز استانبول» از دانشگاه یزد، زهرا حیدری از دانشگاه فرهنگیان برای «دوباره متولد شدم» و الهه خوانین‌زاده از دانشگاه علوم پزشکی برای داستانی با عنوان «قالی فیروزه‌ای» شایسته تقدیر شناخته شدند.

در رشته فیلم‌نامه‌نویسی محمدجواد گهر بخش، دانشجوی دانشگاه اردکان برای فیلم‌نامه «اتود‌های آسان برای ویولن» به‌عنوان برگزیده معرفی شد و همچنین پیمان بیرانوند از دانشگاه علمی کاربردی میبد برای فیلم‌نامه «انت‌های کوچه بن‌بست» موردتقدیر قرار گرفت.
گفتنی است سید محسن موسوی از دانشگاه اردکان در رشته نمایشنامه‌نویسی برای دو فیلم‌نامه «رویای صادقانه» و «خویش انداز هزار و چهارصد و چهار» نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش هنر‌های نمایشی و در رشته تئاتر خیابانی عباس عبدی نسب از دانشگاه یزد برای تئاتر «گذر زمان»، امیرحسین کارگر از دانشگاه فرهنگ و هنر برای تئاتر «خبری برای صفحه حوادث» و سید محسن موسوی از دانشگاه اردکان برای تئاتر «چشم اسماعیل و پای علی آقا» موردتقدیر قرار گرفتند و در رشته بازیگری تئاتر خیابانی سید محسن موسوی به‌عنوان برگزیده شناخته شد.

همچنین از طا‌ها محمد صالح، امیرحسین کارگر، محمد قائمی و سید مسلم حجتی از دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر یزد در رشته بازیگری تئاتر خیابانی تقدیر شد.

ناصر اکرمی از دانشگاه یزد و صدرا سنایی از دانشکده فنی امام علی در رشته خوانندگی سنتی موردتقدیر قرار گرفتند و مجتبی عزیزی نیز در رشته آهنگسازی شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش فیلم و در رشته فیلم مستند سید محمد امامی از دانشگاه یزد برای اثر «بیت عتیق»، امید قیامی از دانشگاه فرهنگیان برای مستند «والعادیات»، رضا عباسی از دانشگاه آزاد ابرکوه برای اثر «سفره‌ی عشق»، عباس عبدی نسب از دانشگاه یزد برای مستند «دیون تا شیشه»، و سید سکینه میر طاهری از دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای مستند «ایرانی، ایرانی بخر» برگزیده شدند.

در رشته فیلم کوتاه داستانی، بنفشه جاهد از دانشگاه امام جواد برای اثر «تردمیل»، محمد ابویی از دانشگاه آزاد مهریز برای فیلم کوتاه «حسرت» و مائده تیجر عباسی از دانشکده فنی میبد برای اثر «آیینه» مورد قدردانی قرار گرفتند.

در رشته نماهنگ رضا عباسی از دانشگاه آزاد اردکان برای اثر «تن‌ها ماندم» و محمد ابویی برای نماهنگ «اردوی شمال» از دانشگاه آزاد اسلامی مهریز به‌عنوان برترین‌ها معرفی شدند.

در بخش طراحی و دوخت لباس اسلامی نیز، مریم عسکری از دانشکده حضرت رقیه، مریم انتظاری از دانشگاه آزاد اسلامی میبد و فاطمه میر جلیلی از دانشجویان دانشگاه علم و هنر یزد مقام‌های برتر را کسب کردند.

مهسا مبینی از دانشگاه علم و هنر یزد و حسین کرونی از دانشگاه فرهنگیان به‌عنوان برگزیدگان بخش عکاسی حرفه‌ای شناخته شدند و همچنین معصومه شیخ‌زاده از دانشگاه یزد و نیما حسن‌زاده از دانشکده فنی شهید صدوقی در رشته عکاسی موبایلی موردتقدیر قرار گرفتند.

در رشته نقاشی پروین جمالی و فاطمه زارع از دانشگاه یزد به‌عنوان برگزیدگان شناخته شدند و از نسترن نصیری دانشجو دانشکده فنی حضرت رقیه و مریم رحیمی دانشجوی دانشگاه یزد نیز قدردانی شد.

همچنین در رشته طراحی پوستر امید کردی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای اثر شرم نوبل عنوان برگزیده و محمدکاظمی نسب برای اثر ازدواج به سبک علوی عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار