مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: ۶ دهستان و ۸۶ روستای خراسان رضوی جامعه هدف قرارگاه است که جمعیتی بالغ بر ۷۵ هزار نفر را تحت پوشش دارد.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۹۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
احمد واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در رابطه با هدف ایجاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «من آرزو دارم در کشور هزار نقطه آباد داشته باشیم»؛ قرارگاه پیشرفت و ابادانی در کل استان‌های کشور با ۵ محور خدمت‌رسانی، زیرساخت عمران، فرهنگی-اجتماعی، اشتغال و اقتصاد، تعلیم و تربیت و همچنین سلامت راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه یک سال از فعالیت قرارگاه استان می‌گذرد، ادامه داد: ۶ دهستان پساکوه کلات، تجن سرخس، ساق زاده، کیبرکوه خواف، جنت آباد تربت جام و کلات تایباد و ۸۶ روستا؛ جامعه هدف قرارگاه است که جمعیتی بالغ بر ۷۵ هزار نفر را تحت پوشش دارد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: هدف کارگروه‌های فعال در این قرارگاه این است که با توانمندسازی اهالی روستا از مهاجرت آنان به شهر جلوگیری شود و حتی مهاجرت معکوس نیز صورت پذیرد.

وی ابراز داشت: سیاست قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) ایجاد مشارکت در روستائیان است.

واحدی در پایان گفت: در طول مدت یک سال از فعالیت قرارگاه، اطلاعاتی از ۸۶ روستا جمع آوری شد و با برگزاری دوره توانمندسازی نقشه راه را برای هسته‌های جهادی که از اهالی روستا هستند تعیین خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها