خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله (ع) شیراز گفت:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله (ع) شیراز با ابراز تأسف از حرکت سخیف جمع‌آوری تصاویر و تمثال شهدا از خیابان‌های شهر شیراز، گفت: متأسفانه برخی به‌دنبال ارزش‌زدایی هستند.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۶۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت الاسلام مصطفوی با ابراز تأسف از حرکت سخیف جمع‌آوری تصاویر و تمثال شهدا از خیابان‌های شهر شیراز، گفت: متأسفانه برخی به‌دنبال ارزش‌زدایی هستند.

وی با اشاره به مقام شهداء گفت:در اسلام هیچ مقام و منزلتی به جایگاه شهداء  نمی رسد؛ چراکه شهادت مقامی است که دسترسی به آن  آسان نیست و اگر کسی به این مقام رسید، بالاترین مقام را به دست آورده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله (ع) شیراز افزود: امروز اگر عزت و اقتداری هست، اگر امنیت و استقلالی هست، همه به برکت ایثارگری ها و از خود گذشتگی های شهداء و ایثارگران است و تا روحیه شهادت طلبی در جامعه باشد، عزت، اقتدار و امنیت خواهد بود، اگر فرهنگ شهادت و تبعیت از ولی فقیه حاکم باشد موفقیت از آن ماست.

حجت الاسلام مصطفوی با بیان اینکه در اوایل  انقلاب دشمن وقتی وارد خاک ما شد، سراغ جاده تهران را می‌گرفت! تصریح کرد: شهداء با رشادت خود سدی پولادین بر سر راه دشمن شدند؛ شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم خوب فهمیدند و همه هستی خود را برای امنیت و عزت کشور با اخلاص تقدیم کردند.

وی اظهار داشت: درکشورهای خارجی،گاهی بند پوتین یک سرباز جنگی را در موزه ها نگه می دارند و می گویند این از یک سرباز باقی مانده است و باید به نسل آینده منتقل شود؛ همچنین وقتی رئیس موزه فرانسه از منطقه عملیاتی شلمچه بازدید کرد، ابراز داشت: 20 سال همه موزه های جهان را رفته ام، جنگ های زیادی را دیده ام، اما این سرزمین یک سرزمین دیگر است! اگر این سرزمین ها در فرانسه بود، مسیحیان هر روز به زیارت آن می رفتند؛ حال می بینیم در کشور ما با گستاخی تصاویر شهداء را از خیابان ها و بلوارها جمع آوری می کنند و این باعث تأسف است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله (ع) شیراز خاطر نشان ساخت: مگر تصاویر شهداء چه تهدیدی برای پست و مقام بعضی آقایان دارد! مگر شهداء برای آسایش و امنیت ما  به شهادت نرسیده اند؟

حجت الاسلام مصطفوی تأکید کرد: درست همزمان با برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت این اتفاق در شیراز رخ داد که این موضوع خود جای تأمل دارد! در حالی كه مادرهای شهدا دل خوش به همین تصاویر در خیابان ها به یاد عزیزانشان عشق و ذوق می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهرداری شیراز، همزمان با برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فارس، در سطح شیراز و به صورت شبانه  به جمع‌آوری تمثال شهداء اقدام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها