رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: نباید اجازه دهیم که موضوع احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان در جامعه فراموش شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۰۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش بسیج رسانه، سرهنگ پاسدار علی لطفی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه این است که به مسئولان کمیته امداد کمک کنیم و به این نکته باید توجه داشت که اصل ثروت خبرنگاران قلم و تلاش در حوزه اطلاع‌رسانی بوده که باید قدم‌های راسخ برداریم و احسان و نیکوکاری را فرهنگ‌سازی کنیم.

وی گفت: نباید اجازه دهیم که موضوع احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان فراموش شود و ضرورت دارد که رسانه‌های استان اردبیل فعالیت خود در این زمینه را استمرار دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه  استان اردبیل افزود: نفرات اصلی و رده بالای استان برای تهیه مصاحبه در زمینه ترویج نیکوکاری و احسان بسیار حائز اهمیت بوده و باید به جامعه نشان دهیم که تمامی مسئولان در کنار مردم آماده همکاری در راستای ترویج احسان و نیکوکاری هستند.

لطفی تصریح کرد: عزت و حفظ کرامت انسانی از جمله دلایل فعالیت کمیته امداد بوده و بر همه اصحاب رسانه واجب است که در این راستا تلاش کنند و برای ترویج فرهنگ احسان و کمک به مستضعفان همت داشته باشند.

وی بیان کرد: گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی برای کمک به نیازمندان و فقرا باید در جامعه ایجاد شود و خبرنگاران نقش مهمی در رابطه با فرهنگ سازی و کمک به نیازمندان دارند.

در این جلسه راهکارهای کمک اصحاب رسانه به کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری مورد بررسی قرار گرفت

ارسال نظرات