گمشده جامعه ما فرهنگ فاطمی و سبک زندگی فاطمی است و مخاطب در سبک زندگی فاطمی نه تنها زنان جامعه بلکه همه اقشار هستند.
کد خبر: ۸۹۹۴۰۷۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده  گفت: هدف ازخلقت تعالی و تکامل انسان است و فعلیت و شکوفایی استعداد انسان برای تکامل منوط به این است که وصل به وجود برتر باشد.

رسول اکبری افزود: دربین واسطه های فیض الهی فاطمه زهرا(س) جایگاه ویژه ای دارند و در طول تاریخ خلقت، هیچ خاندانی به اندازه‌ی خاندان فاطمه زهرا (س) برای بشر خیر و رحمت و برکت و خدمت به ارمغان نیاوردند.

وی اظهارداشت: گمشده جامعه ما فرهنگ فاطمی و سبک زندگی فاطمی است و مخاطب در سبک زندگی فاطمی نه تنها زنان جامعه بلکه همه اقشار هستند .

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه فرهنگ فاطمی باعث نجات جامعه از فساد و تباهی می‌شود، تصریح کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگری به اخلاق و ادب و فرهنگ فاطمی نیازمند هستیم، در این دنیایی که شیاطین و بدخواهان و خائنان به بشریت در صدد هستند که با استفاده از همه‌ی امکانات و ابزار، فساد و فحشاء و بداخلاقی و بی‌حیایی را در جوامع انسانی ترویج کنند ارادتمندان به حضرت زهرا (ص) با الگو گرفتن از زندگی حضرت زهرا (ص) سبک زندگی خودشان را انسانی، آسمانی و نورانی کنند.

رسول اکبری افزود: از نکته‌های بسیار برجسته‌ی حضرت زهرا (س) این است که با استفاده از تمام توانش از ولایت و رهبری الهی و آسمانی امیرالمؤمنین(ع) دفاع کردند و در حقیقت حضرت زهرای مرضیه (ص) بزرگترین فدوی و قربانی راه ولایت است.

وی اظهار داشت: این پیام همیشه‌ی حضرت زهرا (س) است که اتحاد و امنیت و عدالت مردم و سعادت و پیشرفت جامعه فقط و فقط در ولایتمداری است.

فرمانده سپاه خدابنده گفت: امروز شبکه های مجازی و سایت ها و ماهواره ها شبانه روز کار می کنند تا نگرش وذائقه زن و خانواده ایرانی را تغییر دهند و فرهنگ غربی را دربین خانواده ها اشاعه دهند و این در حالی است فرهنگ آنها هیچ سنخیتی با فرهنگ اسلامی ندارد.

اکبری در ادامه به برگزاری جشن میلاد کوثر اشاره کرد و گفت: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)جشن میلاد کوثر در چهار بخش شهرستان خدابنده برگزار می شود.

وی افزود: جشن میلاد کوثر در روز ۲۱اسفند ماه در فرهنگسرای شهر قیدار با سخنرانی حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار به همت حوزه بسیج خواهران خدیجه کبری(س)، در گرماب در روز 17 اسفند ماه به همت حوزه حضرت معصومه(س) در حسینیه امام حسین(ع)با سخنرانی خانم گوزلیان، در زرین رود در روز 17 اسفندماه به همت حوزه زینب کبری(س) در دارالقرآن با سخنرانی حجت الاسلام عیوضی امام جمعه این شهر و 19 اسفند در سجاس به همت حوزه فاطمة الزهرا(س) در امامزاده ابراهیم با سخنرانی حجت الاسلام شاهسوندی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده انجام می شود.

ارسال نظرات