خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: حادثه اخیر که در خیابان پاسداران تهران توسط دراویش گنابادی به وقوع پیوسته است چیزی جز سناریوی از پیش طراحی شده توسط عوامل درونی و بیرونیِ بدخواه نظام نیست.
کد خبر: ۸۹۹۴۰۶۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

حجت الاسلام مصطفایی، مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص اتفاقات پ اخیر رخ داده در خیابان پاسداران تهران ابراز داشت: حادثه اخیر که در خیابان پاسداران تهران توسط دراویش گنابادی به وقوع پیوسته است چیزی جز سناریوی از پیش طراحی شده توسط عوامل درونی و بیرونیِ بدخواه نظام نیست.
وی تبیین کرد: شهادت و مصدومیت تعدادی از هموطنان و چند تن از افراد امنیتی در پی این حادثه، بسیار دردناک بوده و لازم به ذکر است که این برنامه توسط عوامل بیرونی و دورنی دامن زده می‌شود.
این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم زهبری پیرامون حضور تماشایی مردم در راهپیمایی یست و دوم بهمن و البته حضور بی‌بدیل و گسترده مردم مطرح کرد: حضور تماشایی و گسترده مردم در راهپیمایی های امسال، نسخه استکبار را که از اوایل دی ماه در پی فتنه‌سازی و زخم‌زدن به نظام بودند، بار دیگر در هم پیچید.
مصطفایی در ادامه تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با اصل این نظام، با پرچم و موجودیت این نظام و البته با اسلام در ستیز هستند و تمامی تلاش خود را برای ضربه زدن و براندازی این نظام بکار گرفته و می‌گیرند.
وی افزود:‌ با وجود تمام خصومت‌های دشمنان اما عنایات مقام‌معظم‌رهبری و تلاش نیروهای مختلف در این فتنه و آشوب‌ها سبب شد که باز هم دشمن بی‌نسیب مانده و همچون همیشه ناامید بازگردد.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) در رابطه با فرقه دراویش گنابادی عنوان کرد: عواملی که این عمل نابخشودنی را مرتکب شده‌اند صوفی مذهب و از سایر ادیان و مذاهب بوده‌ و نسبت به اسلام و انقلاب بی‌اعتقاده می‌باشند و با اقدامات اینچنینی خود به کسانی که خارج از مرزهای ایران اسلامی در طمع این خاک برنامه می‌ریزند، کمک کرده تا به آرزوهای خود دست یابند.

وی تاکید کرد: عاملان این اقدامِ ناجوانمردانه حتی از داعش نیز پست‌تر و ناجوانمردتر هستند و خوی درندگی، انسانیت را از آنان ربوده و دست به اینگونه اعمال غیرانسانی می‌زنند.
این مسئول در بخش پایانی خاطرنشان کرد: بی‌شک قوه قضائیه موظف به برخوردی جدی با عوامل این اقدام غیرانسانی است و اجازه ندهد که همچون وقایع اخیر بدون مجازات قانونی و جدی رها شود.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها