خبرهای داغ:
طی 10 ماهه سال جاری سه هزار و 550 فرصت شغلی برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۹۹۴۰۲۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تقدیر از تلاش امدادگران در عرصه خدمت به مددجویان بیان کرد: امروز سیاست کمیته امداد کاهش هر چه بیشتر کمک های بلاعوض و ارتقای خدمات منجر به توانمندسازی و استقلال معیشتی نیازمندان است.
وی ادامه داد: با تلاش های انجام شده به زودی جشن توانمندی هزار و 800 خانوار تحت حمایت برگزار و از فعالان این عرصه نیز تقدیر خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: طی 10 ماهه سال جاری سه هزار و 550 فرصت شغلی برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین ایجاد شده است.
وی توضیح داد: توانمندسازی مددجو به عزتمندی و زندگی شرافتمندانه مددجویان منجر می شود از این رو لازم است ظرفیت ها و توانمندی های مددجویان مورد ارزیابی قرار گیرد و حتی در برخی موارد که افراد توانایی کار ندارند از ظرفیت انرژی خوشریدی برای درامدزایی میتوان بهره برد.
مومنی عنوان کرد: در حال حاضر تجهیزات دریافت انرژی خورشیدی برای برخی از مددجویان با استفاده از تسهیلات این نهاد نصب و بهره برداری شده است که از محل فروش برق تولید اقساط تسهیلات پرداخت شده و درآمدی نیز برای خانوار باقی می ماند.
وی یادآورشد: جشن نیکوکاری فرصتی است تا کمک های مردمی برای افراد بی بضاعت جمع آوری شود که باید در این عرصه چنان تلاش کنیم که گویی برای خانواده خود گام برمی داریم.
در ادامه برخی از روسای کمیته امداد در ادارت شهرهای مختلف استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها