خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اذعان کرد:

سرنگونی و به عقب بازگرداندن انقلاب هدف اصلی فتنه های اخیر

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: سرنگونی نظام اسلامی و به عقب بازگردادن انقلاب به وضعیت قبل از انقلاب از اهداف این فتنه هاست.
کد خبر: ۸۹۹۴۰۰۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب الامر( عج )قزوین:
سرنگونی و به عقب بازگرداندن انقلاب اهداف اصلی این فتنه‌های اخیر است
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج ) استان قزوین بیان کرد: سرنگونی نظام اسلامی و به عقب بازگردادن انقلاب به وضعیت قبل از انقلاب از اهداف این فتنه هاست.
به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر) عج (استان قزوین در جمع کارکنان ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک بیان کرد: در عالم طبیعت و تکوین قوانینی وجود دارد که اگر برهم بریزد زندگی غیرممکن می‌شود مانند قانون دافعه و جاذبه زمین که اگر وجود نداشته باشد زندگی ناممکن می‌شود و البته در قوانین انسانی نیز قوانینی وجود دارد که اگر عمل نشود این روابط بهم می‌خورد مانند احترام به پدرو مادر و ادای امانت و... است که البته یکی از کار‌های دشمن در فضای مجازی ترویج بی احترامی و بی ادبی جوانان نسبت به پدر و مادر می‌باشد.
وی افزود: ما از اول انقلاب حوادثی داشتیم که پی در پی دامن انقلاب را گرفته و بعد از این هم خواهیم داشت که البته ماهیت همه‌ی این‌ها یکی است و از قائله‌های کردستان و چهارگوشه کشور تا جنگ تحمیلی و تحریم‌ها و ترور‌ها و عزل اقای منتظری و فتنه ۷۸ و ۸۸ و حوادث پیرامونی کشور ما از جمله تشکیل گروهک تروریستی طالبان که در عرض یک روز افغانستان را در سیطره خود قرار دادند و همچنین القاعده و بعد هم داعش که در همسایگان ایران اتفاق افتاد از یک جنس بودند.
حجت الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: دشمن برای اینکه اسلام ناب و شیعه را در دنیا تخریب کند طالبان را تشکیل دادند و هدف هم ضربه به انقلاب اسلامی بود و امروز نیز که این فرقه ضاله دارویش در تهران چند نفر از عزیزان را به شهادت رساندند همان اهداف گذشته بوده است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد؛ ماهیت همه این تحرکات دشمن فتنه می‌باشد که از ابتدای انقلاب تا به امروز و تا اینده فتنه‌های عدیده‌ای داشته و خواهیم داشت که رهبری در پاسخ به نامه سردار سلیمانی بیان کردند که از فتنه‌های بعدی هشیار باشید.
وی افزود: سرنگونی نظام اسلامی و به عقب بازگردادن انقلاب به وضعیت قبل از انقلاب از اهداف این فتنه هاست و کلمه فتنه نیز پرکاربردترین کلمات استفاده شده از زبان امیرالمومنین می‌باشد و رهبری نیز اشاره‌های زیادی به این واژه داشتند.
وی با اشاره به ویژگی‌های فتنه بیان کرد: اولین ویژگی فتنه مشتبه سازی حق و باطل است که فتنه، لباس حق را بر باطل می‌پوشاند و در زمان امیرالمومنین نیز علاوه بر مردم عادی صحابه پیامبر هم توان تشخیص حق و باطل در فتنه‌ها را نداشتند و ضربه شدیدی بر اسلام زدند.
این مقام مسئول با اشاره به دومین ویژگی فتنه افزود: ویژگی دوم فتنه این است که در آغاز کار ناشناخته و پوشیده است و ارارم ارام کار خود را پیش می‌برد و یکباره انجام نمیگیرد و ماه‌ها و سال‌ها کار کردند و هنگامی که میخواهند سبک زندگی ما را تغییر بدهند یکباره صورت نمی‌دهد و گام گام سنگر‌ها را فتح و اخلاق را از انسان‌ها می‌گیرد.
معبودی در بخش پایانی بیانت خود افزود: ویژگی بعدی فتنه فضای گردو غباری است که امکان دارد مسیر انسان را تغییر دهد و در لحظه آغازین تصمیم را از فرد می‌گیرد و مبهوت می‌شود و اینجا می‌باشد که باید فتنه را بشناسیم و جدی بگیریم و راه برون رفت از فتنه‌ها را هم بدانیم.
۶۰۰۱/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها