خبرهای داغ:
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

طرح حامیان بهشتی در قزوین اجرا می‌شود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: طرح حامیان بهشتی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان قزوین اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۳۹۹۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی‌اصغر کشاورز رییس کمیته امداد امام خمینی(س) شهرستان قزوین با حضور در دفتر حسن اصلی‌تبریزی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین با ایشان دیدار کرد.
در این دیدار تبریزی با بیان اینکه هر آنچه انقلاب اسلامی دارد به برکت ایثارگری‌ها و رشادت‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، گفت: همه ما مسوولان و مردم مدیون این قشر معظم جامعه هستیم و بایستی قدردان فداکاری‌های آنها باشیم.
این مسوول با اشاره به اینکه تاسی شهدا و رزمندگان به فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بوده است، افزود: امروز نهادینه کردن این فرهنگ در لایه‌های مختلف جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.
وی با بیان اینکه مسوولان بنیاد با استفاده از راهکارهای مختلف تلاش در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت دارند، افزود: با ترویج این فرهنگ بسیاری از مشکلات موجود در جامعه برطرف می‌شود به همین دلیل ضروری است در این راستا اقدامات موثری صورت گیرد.
تبریزی با اشاره به اجرای طرح حامیان بهشتی گفت: با توجه به اینکه طرح فوق در شناساندن سیره‌ی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مددجویان کمیته امداد نقش دارد، مسوولان بنیاد در عملیاتی شدن آن همکاری‌های لازم را با کمیته امداد انجام خواهند داد.
در ادامه جلسه، کشاورز به اجرای طرح حامیان بهشتی اشاره کرد و گفت: در این طرح هر شهید حامی یک یتیم می‌شود و با تحقق این مهم می‌توانیم از کمک‌های مالی و معنوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران برخوردار شویم.
وی با اشاره به طرح مفتاح‌الجنه افزود: با اجرای این طرح از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(س) دیدار می‌شود که مسوولان بنیاد نیز می‌توانند در این برنامه حضور داشته باشند.
رییس کمیته امداد امام خمینی(س) شهرستان قزوین افزود: این نهاد آمادگی دارد با توجه به امکاناتی که دارد، تسهیلات مربوطه را به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت کند.
گفتنی است: طرح حامیان بهشتی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ و ارتقای عزت و کرامت انسانی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نیازمندان و خدمت‌گیرندگان کمیته امداد و استفاده از ظرفیت‌های هر دو نهاد در توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری اجرا می‌شود.
1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها