سرهنگ پاسدار مهراب قاسمی گفت: خانواده‌های شهدای مدافع حرم جگرگوشه‌های خود را در راه امنیت کشور تقدیم کرده‌اند و باید قدر این ظرفیت به‌وجود‌آمده را دانست، ظرفیتی که در راه شکل‌گیری آن خون هزاران هزار شهید ریخته شده است.
کد خبر: ۸۹۹۳۹۷۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار مهراب قاسمی عصر روز گذشته(دوشنبه) در همایش تجلیل از مدافعان حرم خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء در سالن اجتماعات آموزش‌وپرورش خشکبیجار این شهرستان اظهار کرد: اگر امنیت در جامعه‌ای وجود نداشته باشد آن جامعه‌ بی ثبات خواهد بود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از چندین سال پیش، دنبال برنامه‌های مختلفی جهت ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی بودند تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با پیش کشیدن جنگ‌های 32 روزه در تلاش بود تا حزب‌الله را از پیش روی خود بردارد.

معاون هماهنگ‌کننده لشکر 16 قدس سپاه استان گیلان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی می‌دانست که با وضعیت کنونی نمی‌تواند حزب‌الله را از بین ببرد داعش را به وجود آورد افزود: رژیم صهیونیستی، دین اسلام را با چهره داعش به دنیا معرفی کرد و اعلام می کردند اگر به دنبال اسلام می‌گردید اسلام در داعش خلاصه شده است.

قاسمی با بیان اینکه تا سال 94 در سوریه و عراق جنگ‌های نیابتی برقرار بود گفت: بسیاری از مدافعین حرم اعزام‌شده به سوریه و عراق از کشورهای افغانستان و پاکستان بود که اگر سازمان جاسوسی متوجه حضور افغانستانی‌ها و پاکستانی‌ها در جنگ‌های نیابتی می‌شد برای خانواده‌های آن‌ها خطرناک بود.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز آمریکا خفه‌شده و از گزینه‌های روی میز خود نمی‌گوید متوجه قدرت ایران در منطقه و عرصه‌های بین‌الملل شده است بیان کرد: خانواده‌های شهدای مدافع حرم جگرگوشه‌های خود را در راه امنیت کشور تقدیم کرده‌اند و باید قدر این ظرفیت به‌وجود‌آمده را دانست، ظرفیتی که در راه شکل‌گیری آن خون هزاران هزار شهید ریخته شده است. 

معاون هماهنگ‌کننده لشکر 16 قدس سپاه استان گیلان با بیان اینکه خانواده‌های شهدای مدافع حرم جگرگوشه‌های خود را در راه امنیت کشور تقدیم کرده‌اند اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری شهدای مدافع حرم در غربت و مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند. 

ارسال نظرات