عضو خبرگان رهبری در پی اقدام خصمانه آمریکایی‌ها علیه جنبش نُجَباء، طی پیامی خطاب به شیخ «اکرم الکعبی» سیره جهادی رزمندگان مقاومت را ستود.
کد خبر: ۸۹۹۳۹۳۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،  نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با ارسال پیامی به دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، نسبت به تحریم خصمانه کنگره آمریکا علیه این جنبش واکنش نشان داد.
 آیت‌الله «عباس کعبی» خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» نوشت: خداوند به شما برکت عطا فرماید و گام‌هایتان را موفق و ثابت کند. ما به شما افتخار می‌کنیم ای شیخ مجاهد عزیز.
 در فراز دیگری از این پیام آمده است: خدا را بر نعمت صبر، ثبات قدم، مقاومت و این سیره جهادی که به شما عطا کرده شکرگزاری می کنیم و با مودت شما و رزمندگان مخلص به خداوند متعال تقرب می‌جوییم و از مهدی منتظر [عج] می‌خواهیم شما را در زیر سایه خود حفظ کند و به ما و شما شرف آماده‌سازی ظهور را عطا فرماید.
 عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طرح لایحه تحریمی علیه نُجَباء در کنگره ایالات‌متحده تصریح کرد: هرقدر بیشتر از جانب دشمن متکبر آمریکایی مورد محاصره و آزار قرار بگیرید، یاری خداوند برای شما آشکارتر، فتح و پیروزی شما بزرگتر، عزت‌تان بیشتر و فرج نزدیکتر خواهد بود.

ارسال نظرات