خبرهاحاکی از آن است که داوود مهابادی هم نتوانست ایده‌آل مسؤولان و مدیران باشگاه نساجی باشد و قرار است جای خود را به جواد نکونامی دهد تا چندی پیش سرمربی خونه‌به‌خونه بود و به دلایل مشخص از تیم جدا شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۹۳۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، چند هفته بیشتر به پایان رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور باقی نمانده و تیم‌های بالای جدول درصدد هستند تا با ارائه بازی‌های بهتر در هفته‌های باقیمانده خود را به صدر نزدیک‌تر کنند و شانس صعود خود را افزایش دهند.

استان مازندران  بازیکنان متعددی در لیگ برتر و تیم ملی دارد ولی در سال‌های اخیر نتوانسته تیمی را  راهی لیگ‌برتر کند و این امر حسرت چندین ساله اهالی فوتبال‌دوست و ورزشی مازندران شده است.

نساجی، یکی از تیم‌های محبوب، کهن و ریشه‌دار شمال و مازندران است که در سال‌های نه چندان دور در رقابت‌های سطح یک فوتبال حرفی برای گفتن داشت و تیم‌های بزرگی همچون استقلال و پرسپولیس را مقهور صلابت و توانایی خود کرده بود.

بعدها مشکلات مالی و سوء مدیریت از نساجی تیمی متزلزل و غیر مطمئن ساخت و دلایل محکمی شد تا این تیم نتواند دوباره به رقابت‌های داغ فوتبال در لیگ‌برتر پا بگذارد.

هرچند با حضور دوباره پرهام و فرهاد صنیعی‌فر(مالکان باشگاه) کم کم مشکلات مالی از این تیم قدیمی رخت بربست ولی بازهم سناریوی بازماندن نساجی از میادین معتبر فوتبال تکرار شد و حتی حضور مربیان بزرگی همچون مرحوم ناصر حجازی، محمود فکری، نادر دست‌نشان، مهدی پاشازاده و داوود مهابادی هم نتوانست حسرت بیست و چندساله هوادارانش را تسکین بخشد.

ببرهای مازندران فصل را با پاشازاده شروع کردند و پایان نیم‌فصل در جایگاه سوم جدول قرار گرفتند ولی این نتیجه برای کادرفنی نساجی راضی کننده نبود و با اخراج وی، داوود مهابادی سکاندار تیم نساجی شد.

در ادامه تیم فوتبال نساجی هرچقدر که در نیم‌فصل نخست مقتدرانه بازی کرد و نتیجه گرفت در نیم فصل دوم امتیازات زیادی را از دست داد و سومی را با پنجمی عوض کردند و امید صعود به لیگ‌ برتر روزبه‌روز برای هواداران کم و کم‌رنگ‌تر شد.

خبرهاحاکی از آن است که داوود مهابادی هم نتوانست ایده‌آل مسؤولان و مدیران باشگاه نساجی باشد و قرار است جای خود را به جواد نکونامی دهد تا چندی پیش سرمربی خونه‌به‌خونه بود و به دلایل مشخص از تیم جدا شد.

گویا تغییر و تحول در نساجی به همین جا ختم نشد و مدیران باشگاه نساجی مازندران ،مرتضی همتی (پزشک تیم) و محمد علیزاده (تدارکات) این باشگاه را از تیم کنار گذاشتند و اخراج کردند.

 باید منتظر ماند و دید که آیا نساجی با مهابادی ادامه می‌دهد و یا نکونام سکاندار این تیم بحران‌زده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها