فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت :به دلیل برخی باورهای غلط در بکارگیری برخی مدیران از خارج استان استفاده می شود در حالی که وقتی از ظرفیت فرزندان بومی در مدیریت ها استفاده می شود توانمندی خود را به خوبی نشان می دهند.
کد خبر: ۸۹۹۳۸۶۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجلیل از خادمان راهیان نور کهگیلویه و بویراحمد که صبح امروز در محل کنگره شهدای استان در یاسوج برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت سقوط هواپیمای تهران - یاسوج اظهار کرد:از زحمات خادمان راهیان نور تقدیر می‌کنم و نباید نگاه ما این باشد که این کار‌ها شاید تاثیرگذاری لازم را نداشته باشند بلکه راهیان نور نیاز به حرکت و تبلیغ دارد و در این راه باید تلاش کرد.

وی بیان کرد: ائمه اطهار با تمام سختی‌ها و ناملایمات به خداوند توکل کردند و در راه الهی به رسالت خود و تبلیغ پرداختند و در این راه موفق شدند.

سردار بوعلی ادامه داد: اگر در این مسیر تاثیر گذار باشیم و در این راه چند نفر تحت تاثیر قرار گرفتند بیانگر این است که کار‌ها خوب پیش می‌رود و به نتیجه رسیده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) در واقعه عاشورا شب هنگام چراغ را خاموش کرد و ماندن و نماندن را به عهده یاران خود گذاشت و یاران واقعی ماندند و پس از گذشت سال‌ها این جریان زنده مانده و مسیر خود را ادامه می‌دهد.

وی گفت: حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب (س) مبلغ و پیام رسان واقعه عاشورا شدند و امروز میلیون‌ها نفر حاضرند جان خود را در این راه فدا کنند.

سردار بوعلی به توانمندی و استعداد شگرف فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در تمامی عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: بچه‌های این استان در بسیاری از موضوعات استعداد دارند و باید به آن‌ها کمک کرد تا این استعداد‌ها شکوفا شود.

وی عنوان کرد: به دلیل برخی باور‌های غلط در بکارگیری برخی مدیران از خارج استان استفاده می‌شود در حالی که وقتی از ظرفیت فرزندان بومی در مدیریت‌ها استفاده می‌شود توانمندی خود را به خوبی نشان می‌دهند.

سردار بوعلی ابراز داشت: بچه‌های این استان باید اعتماد به نفس خود را بالا ببرند، زیرا دارای استعداد و توانمندی خاصی هستند.
ارسال نظرات