تاکنون ۱۱ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت جت ایوان و ۲۴۱ حلب جی پی فور برای بالگرد‌های هوانیروز و سایر بالگرد‌ها در منطقه سقوط هواپیما ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۸۵۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌هایارسال کردن سوخت مکفی برای بالگرد‌ها در منطقه نفتی استان گفت: از ابتدای سانحه هوایی پرواز تهران- یاسو ج. تاکنون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان ۱۱ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت جت ایوان و ۲۴۱ حلب جی پی فور برای بالگرد‌های هوانیروز و سایر بالگرد‌ها ارسال کرده است.
لطف اله مسعودی با اشاره به انتشار برخی خبر‌ها مبنی بر عدم سوخت رسانی برای بالگرد‌ها افزود:طبق دستورات ستاد مدیریت بحران استان قرار بر این شد که عملیات‌های امداد زمینی از سمت شهرستان دنا هماهنگی فرمانداری دنا و عملیات‌های هوایی بامدیریت فرمانداری شهرستان بویراحمد از فرودگاه یاسوج انجام شود.
وی گفت: طبق این تصمیمات تمامی سوخت مورد نیاز انبار شده و سوخت موجود در فرودگاه یاسوج وجود داشت، ولی در ساعت ۱۱ و شش دقیقه با تماس تلفنی آقای فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مبنی بر ارسال سوخت اضطراری به شهرستان دنا که از قبل در دستور کار نبود در کمتر از ۴۵ دقیقه تعداد ۸۰ حلب جی پی فور به شهرستان دنا ارسال شد.
وی با بیان اینکه امروز ۵۳ حلب سوخت در فرودگاه یاسوج نیز تحویل داده شده اضافه کرد: با وجود انتشار برخی اخبار مشکلی به لحاظ کمبود سوخت برای انجام عملیات هلی برن بالگرد‌ها به وجود نیامد و این موضوع را فرماندار دنا هم تایید کرده است.
ارسال نظرات