دبیر یادواره شهدای دانشجو شهرستان دلیجان خبر داد

برگزاری یادواره شهدای دانشجو و طلبه شهرستان دلیجان

دبیر یادواره شهدای دانشجو شهرستان دلیجان از برگزاری یادواره شهدای دانشجو و طلبه شهرستان دلیجان در نهم اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۳۸۲۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مهدی شریفی دبیر یادواره شهدای دانشجو شهرستان دلیجان از برگزاری بيست و يكمین يادواره شهداي حوزه، دانشگاه و ۵ شهيد گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق خبر داد و گفت: این یادواره نهم اسفند ماه در تالار علامه نراقی دانشگاه آزاد اسلامی نراق برگزار می شود.

 وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر شدن این یادواره انجام شده است و برنامه‌های امسال یادواره در یک دوره ۴ ماهه به همت دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان در حال شکل گیری و برگزاری است.

دبیر یادواره شهدای دانشجو شهرستان دلیجان با اشاره به برنامه های جانبی این یادواره تصریح کرد: مراسم قرائت زیارت عاشورا و کرسی آزاداندیشی از برنامه های جانبی این یادواره خواهد بود.

شریفی با تاکید بر اینکه از ماه‌ها قبل از برگزاری یادواره شهدا دانشجو، برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی متعددی در بین دانشجویان شهرستان در حال برگزاری است، گفت: هدف این است که امسال یادواره شهدای دانشجو و طلبه همزمان با هم برگزار شود.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان افزود: سربلندی و اقتدار میهن ایران اسلامی، توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری مدیون جان‌فشانی و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

دبیر یادواره شهدای دانشجو شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: برنامه های اردویی، سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران بخصوص مدافعان حرم در اولویت کاری بسیج دانشجویی ناحیه دلیجان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار