خبرهای داغ:
مدیرعامل خبرگزاری بسیج گفت: اگر امروز ملت ما در نهایت امنیت در میان انباری از خون و آتش زندگی می‌کنند به دلیل مقاومت و آمریکاستیزی است.
کد خبر: ۸۹۹۳۷۸۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

آمریکا شیطان بزرگ است / ستیز ما ستیز با آمریکا استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدحسین علوی امروز در مناظره سیاسی با موضوع «چی دادیم؟ چی گرفتیم؟» در دانشگاه بوعلی همدان خطاب به آقای زیباکلام با بیان اینکه یک مورد از منفعت آمریکاستیزی همان صحبت کردن است، اظهار داشت: آمریکاستیزی چه منفعتی داشته؟ حتما توقع داشتید دوستان آمریکا در این مملکت حکومت کنند.

وی با بیان اینکه شاه سگ نوکر آمریکایی‌ها بود، افزود: اگر ملت با شاه ستیز می‌کردند با آمریکا نیز ستیز داشتند.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج  ابراز داشت: آمریکا نفت ایران را به چپاول برده، ساواک و کودتا راه‌اندازی کرده و بزرگ‌ترین ظلم‌ها به مردم ایران کرده است، حال چرا نباید با آمریکا دشمنی کرد .

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب دشمنی با آمریکا وجود نداشت اما اموال ایران را آمریکایی‌ها توقیف کردند، گفت: آمریکاستیزی ایدئولوژی جمهوری اسلامی است.

علوی خطاب به آقای زیباکلام با بیان اینکه نقطه مقابل آمریکاستیزی حمایت از آمریکا است که این نیز ایدئولوژی است، تصریح کرد: عاقبت حمایت از آمریکا را نیز می‌بینیم که می‌شود داعش، سعودی، نوکری آمریکا و غیره .

وی با بیان اینکه خوشبختی در عزت و احترام است نه در پول اظهار داشت: آمریکا جاسوسی صدر اعظم آلمان را می‌کند و نمی‌تواند اعتراض کند؛ بدبختی یعنی این و بدبخت آن کشوری است که خاکش پایگاه نظامی آمریکا شده است .

مدیرعامل خبرگزاری بسیج ادامه داد: کدام عزتی است که سرباز آمریکایی تجاوز می‌کند به زنان و جرأتی نیست که مقابله کنند.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) عنوان کرد: آمریکا شیطان بزرگی است و ما هیچ اکراهی نداریم که این را بگوییم و ستیز ما با آمریکا ستیز با شیطان است.

علوی با بیان اینکه سیره محمدی و نبوی در ستیز با طاغوت است، ابراز داشت: «اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید» این سیره امام حسین(ع) است.

وی اضافه کرد: شما به ما یک منفعت در دوستی با آمریکا بگویید، کدام وعده‌ها را عملی کرده است، امروز دلار آمریکا بی‌پشتوانه بوده و آمریکا بزرگترین بدهکار دنیا است.

* عده‌ای فکر می‌کنند منطق بیشتر با عربده کشیدن است

مدیرعامل خبرگزاری بسیج خطاب به آقای زیباکلام با بیان اینکه آرام باشید حکومت در دست طرفداران شما است با اشاره به دستاوردهای دولت، تصریح کرد: دلار 3 هزار و 200 تومان در انتهای دولت دهم به 5 هزار و 200 تومان رسید و حجم نقدینگی از ابتدای انقلاب تا دولت آقای روحانی 500 هزار هزار میلیارد تومان بوده و در این دولت پنج ساله به 1500 هزار هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: در این دولت یک وجب مسکن برای مردم ساخته نشده است و عده‌ای فکر می کنند منطق بیشتر یا عربده کشیدن است.

علوی خطاب به زیباکلام با بیان اینکه گویی صحبت کردید که اصلا آمریکایی‌ها نقشی در کودتا نداشتند، گفت: آمریکا خود بعد از 50 سال به صراحت اعلام می‌کند که کودتا کار ما بوده است.

وی ادامه داد: ما یک اختلاف ماهوی در منافع ملی داریم، مراد جناب زیباکلام صرفاً منافع اقتصادی و مادی است حتی به قیمت بی‌حیثیت شدن.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج با اشاره به ژاپن عنوان کرد: پیشرفت یک مسیر است و باید تعریف شود اگر پیشرفت در افزایش تکنولوژی است ژاپنی‌ها پیشرفت کردند اما عزتمند نیستند.

وی ادامه داد: کنار مرز ما کشوری است به نام ترکیه که آمریکا در داخل آن ارتش دارد و از خاک آن برای ضربه زدن به سوریه استفاده می‌کند و از سوی دیگر نیز حمایت دولت ترکیه از داعش و... همه نشان دهنده این است که آنها نوکران آمریکا هستند و اسرائیل در ترکیه سفارتخانه دارد اما عزت و اعتبار مسلمین کجا می‌رود؟

علوی خطاب به زیباکلام اظهار داشت: مگر ما انقلاب کردیم که کارخانه‌ها را خراب کنیم؟ گویی با مفهوم انقلاب آشنا نیستید، آمریکایی‌ها در ایران ساواک داشتند، انقلاب آمریکا را از سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور بیرون کرد، 40 هزار مستشار آمریکایی در ایرن بود اقتصاد در قبضه آنها بود.

وی با بیان اینکه یکی از نیروهای ساواک سیامک پورزند بود که روزنامه‌های زنجیره‌ای طوس، نشاط، خرداد و جامعه و... که دردوره اصلاحات مانند قارچ سبز شدند را بیرون می‌آورد و سر شاخه سیستم اطلاعاتی ساواک در زمان شاه بود و سرشاخه هنری آنها آیدین آغداشلو بود که امروز شما از آنها حمایت می‌کنید و می‌گویید هنرمند برجسته، اینها را شماها زنده نگه داشته‌اید.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج با بیان اینکه علیرضا نوری زاده که با ساواک همکاری می‌کرد نویسنده روزنامه‌های زنجیره‌ای شد، تصریح کرد: تأسف می‌خورم که برخی به بی‌ادبی و دروغ سعید امامی را به بنده منتسب می‌کنند و این اتهام است.

وی با بیان اینکه می‌خواهند بگویند ابرقدرت آن است که سلاح بیشتری دارد، اضافه کرد: پیامبر اسلام(ص) با دست خالی در مقابل مشرکین ایستاد.

* امروز حضرات اعتراف می کنند که آمریکا غیر قابل اعتماد است

مدیرعامل خبرگزاری بسیج با بیان اینکه ما را از انباشت ماده بیشتر می‌ترسانند، تصریح کرد: هیچ ترس و ابائی ندارم که بگویم کشور های آلمان، ژاپن و... هرچند در تکنولوژی پیشرفت داشته باشند اما عزت ندارند و این پس رفت است.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی و آمریکاستیزی بخشی از هویت جمهوری اسلامی است، گفت: مردم همچنان به خیابان‌ها می‌آیند و از انقلاب دفاع کردند.

علوی با بیان اینکه یک سری آمارها گفتند که اعتیاد به وجود آمده و ... خطاب به زیباکلام افزود: الان دولت دست شماست؛ چرا به روحانی رأی دادید که چندین فارغ التحصل بیرون رفتند.

وی ادامه داد: شمایی که دم از انتخابات آزاد می‌زنید در سال 88 با انتخابات چه کردید؟ سطل‌هایی که آتش زدید توهین به چهل میلیون رأی بود؛ حال می گویید انتخابات آزاد؛ تأسف می‌خورم که دم از انتخابات آزاد می‌زنید.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج با بیان اینکه پشت سر شما آمریکا ایستاد و حمایت کرد، ابراز داشت: شما هشت ماه کشور را به خون و آتش کشیدید و برای آمریکا خوش رقصی کردید.

وی تصریح کرد: آقای زیبا کلام امسال سنگ دولت آقای روحانی را به سینه زدید؛ چرا ما باید جوابگوی اشتباهات شما باشیم که صنعت هسته‌ای را دود کردید؛ حالا ما بدهکاریم؟

علوی با اشاره به اینکه امروز به تعبیر آقای ظریف و عراقچی ما پول نفت را هم که قبل از برجام فروخته‌ایم، نمی‌توانیم برگردانیم، گفت: شما که دم از منافع ملی می‌زنید چه کردید؟ هر چه که خواستید در برجام آوردید؛ چه کسی قلب رآکتور اراک بتن ریخت؟

وی با بیان اینکه امروز حضرات اعتراف می کنند که آمریکا غیر قابل اعتماد است، گفت: اینها روزی می‌گفتند گفتگو یعنی اعتمادسازی امروز دروغ بودن منافع ملی آشکار شده است.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج تصریح کرد: یک روز رئیس جمهور ما رئیس جمهور خبیث آمریکا را فردی مؤدب و باهوش خواند این همان کسی بود که برجام را به ما تحمیل کرد که در آن آمده است که هیچ یک از تحریم‌های آمریکا لغو نمی‌شود و هر 120 روز یکبار تعلیق آن را تمدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه واقعا اگر ما انرژی هسته‌ای نخواهیم باید چه کسی را ببینیم؟ افزود: شما این پول‌های نفت بلوکه شده را بدهید.

* آمریکا ذره‌ای در نابودی ما تردید ندارد

علوی با اشاره به حجم نقدینگی تصریح کرد: حجم نقدینگی که بالا رود به دنبال آن باید تورم را تجربه کنیم، ما به ناچار در انتهای این دولت باید دلار 7 هزار تومان و 10 هزار تومان را تجربه کنیم.

وی عنوان کرد: روزی می‌گفتند اگر برجام امضا نشود روزی 20 میلیون دلار کشور خسارت می‌کند؛ امروز خودشان می‌گویند بانک‌های اروپایی با ما معامله نمی‌کنند.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج ابراز داشت: ما اگر می‌گوییم آمریکاستیزی برای این است که ذات گرگ غیر قابل تغییر است.

وی با بیان اینکه ما با یک حکومت مکار، مزور مواجه بوده و هستیم که خوابی جز نابودی ملت ما را در سر نداشته و ندارد، ادامه داد: ما امروز با آمریکایی مواجه هستیم که ذره‌ای در نابودی ما تردید ندارد.

علوی عنوان کرد: اگر امروز ملت ما در نهایت امنیت در میان انباری از خون و آتش زندگی می‌کنند به دلیل مقاومت و آمریکاستیزی است.

وی یادآور شد: اگر مردم از گرسنگی می‌میرند جناب آقای روحانی جوابشان را بدهند، کسانی که سنگ فقر را برای رأی آوردن به سینه زدند جوابشان را بدهند؛ گفتند کاری می‌کنیم که مردم نه تنها به این یارانه‌ها نیاز نداشته باشند بلکه به دولت صدقه هم بدهند.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج گفت: آیا ما باید آشفته بازار اقتصادی را جواب بدهیم؟ وعده‌های عمل نشده و بیکاری‌ها و یک وجب مسکن نساختن را آیا ما باید جواب بدهیم؟

وی خطاب به زیباکلام در خصوص اینکه نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران کم شده است، گفت: مسجد دانشگاه تهران هر روز مملو از جمعیت نمازگزاران است.

علوی ادامه داد: مسجد دانشگاه تهران ملاک معنویت است اما راهپیمایی 22 بهمن، روز جهانی قدس، 9دی جمعیت انبوهی که برای انقلاب و اسلام سینه می‌زنند ملاک معنویت نیستند؟

وی با بیان اینکه ما با افتخار دشمنی با آمریکا را همچنان ادامه می‌دهیم، ابراز داشت: آمریکا ذاتش حیوانیت، سیاهی و پلیدی و تباهی است و کسانی که به دنبال این هستند که آمریکاستیزی را در این کشور منقبض کنند، منافع ملی را اساساً نمی‌شناسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات