مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی مساجد استان البرز از برگزاری آئین بزرگداشت روز ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: این آئین با هدف بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۸۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام حمیدرضا ولی زاده، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در نشستی با حضور کارشناسان دبیرخانه کانون های مساجد استان که امروز (7 اسفند) برگزار شد، گفت: آئین بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد هر ساله به مناسبت روز 18 اسفند برگزار می شود.

آئین بزرگداشت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار می شود

حجت الاسلام ولی زاده افزود: اهمیت ویژه ای که کانون های فرهنگی هنری به عنوان شبکه تشکیلاتی مساجد در سطح استان دارند، ایجاب می کند روز 18 اسفند را آن گونه که شایسته است، گرامی داریم.

وی خاطرنشان کرد: سال جاری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال – تولید نام گذاری شده است و متناسب با این نام از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بیان کرد: در سالروز بزرگداشت تاسیس کانون های مساجد از فعالان کانونی که در بحث تولید و اشتغال، کارآفرینی ، غنی سازی اوقات فراغت قدردانی به عمل می آید.

حجت الاسلام ولی زاده ادامه داد: همچنین از فعالان کانونی که ایده های برتر و کاربردی در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی داشته باشند نیز تجلیل می شود.

ارسال نظرات