نماینده مردم قائمشهر در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

عذرخواهی اخیر امام خامنه‎ای از ملت هشداری به مسئولین بود/ دولت، مجلس و قوه قضاییه کم‌فروشی کردند

ادیانی گفت: مسئولین باید از هشدار رهبری معظم انقلاب متنبه شوند و در چارچوب ارزش‎ها و مدیریت صحیح اسلامی در خدمت اسلام و انقلاب باشند و ضمن عذرخواهی از ملت اقدامات عملی را در راستای رفع بی‎عدالتی صورت دهند.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۷۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

 سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات اخیر امام خامنه‎ای در دیدار مردم تبریز در بحث عدالت بیان کرد: پایه‎های انقلاب اسلامی و خواستگاه انقلاب اسلامی بر مبنای عدالت بود و دفع و رفع ظلم و شعار محوری مردم نیز تحت عنوان استقرار حکومت عدل علی(علیه السلام) بود.

نماینده مردم قائمشهر در ادامه با بیان اینکه همواره یک سری از آفت‏ها و آسیب‎هایی یک حکومت و نظام را تهدید می‎کند عنوان کرد: اگر در کشور ما عدالت اجتماعی کمرنگ یا بی‎رنگ شود شکننده‎ترین عنصر علیه این انقلاب خواهد بود و مهمترین و مسموم‎ترین آفت برای نارضایتی مردم در کشور را رقم خواهد زد.

ادیانی با بیان اینکه بر همین مبنا نیز مقام معظم رهبری در طول زعامتشان بارها و بارها با ادبیات متفاوت این موضوع را بیان کردند و هشدار دادند مطرح کرد: اشرافی‎گری مدیران یکی از آفت‎های این نظام است و مهمترین ارزشی که با شمشیر و خنجر اشرافی‎گری ذبح می‎شود عدالت اجتماعی است.

نماینده مردم قائمشهر با اشاره به عذرخواهی امام خامنه‎ای از ملت به خطر عقب ماندگی در عدالت عنوان کرد: عذرخواهی ایشان نوعی هشدار به همه مسئولین بود و ایشان آنچه که در بحث مربوط به تحقق عدالت جز شئونات و در حوزه رهبری بود سنگ تمام گذاشتند اما در ارتباط با عدالت عملی که مربوط به دستگاه‎های حکومت و اجرایی است، دولت، مجلس و قوه قضائیه کم‎فروشی کردند.

ادیانی با بیان اینکه مردم هم اگر اعتراضی دارند به نظام نیست بلکه اعتراضشان به این است که برخی از مسئولین عادل نیستند خاطرنشان کرد: مسئولین دستگاه‎های اجرایی و متعلق به حکومت که ممکن است در سه قوا وجود داشته باشند باید از این هشدار رهبری معظم انقلاب متنبه شوند و در چارچوب ارزش‎های اسلامی و مدیریت صحیح اسلامی در خدمت اسلام و انقلاب باشند و از خوی کاخ نشینی و اشرافی‎گری فاصله بگیرند و ضمن عذرخواهی از پیشگاه ملت اقدامات عملی را در راستای رفع بی‎عدالتی صورت دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار