ثبت نام حج برای زائران مازندرانی از فردا آغاز می شود

دارندگان فیش‌های حج تا پایان دی ۱۳۸۵ می‌توانند به ترتیب اولویت از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۸ اسفندماه ۹۶ با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی reserve.haj.ir (رزرو دات حج دات آی آر) نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۶۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ساداتی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: دارندگان فیش‌های حج تا پایان دی ۱۳۸۵ می‌توانند به ترتیب اولویت از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۸ اسفندماه ۹۶ با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی reserve.haj.ir (رزرو دات حج دات آی آر) نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.

وی افزود: قیمت سفر حج تمتع سال ۹۷ در مازندران برای هر نفر از ۱۵ میلیون تومان تا ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: اسامی کاروان‌ها، قیمت و نحوه مراجعه به کاروان‌ها در همین سامانه و سامانه حج و زیارت استان مازندران، به اطلاع متقاضیان رسیده است.

ساداتی افزود: زائران پس از انتخاب کاروان، اصل شناسنامه و کارت ملی خود به همراه کپی را به کاروان‌ها تحویل دهند.

وی گفت: کسانی که تاریخ گذرنامه آن‌ها قبل از ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ است نسبت به تمدید گذرنامه خود اقدام کنند تا مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.

وی افزود: ترتیب اولویت‌های فراخوان شده به همراه نشانی دفاتر خدمات زیارتی در شهرستان‌ها هم، در سامانه‌های مذکور قابل مشاهده است.

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: جهت تسهیل در امر ثبت نام، متقاضیانی که نمی‌توانند مستقیما از طریق سامانه ثبت نام کنند، دفاتر خدمات زیارتی همزمان در سراسر کشور آمادگی دارند تا ثبت نام آنان را انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار