مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کلات بیان داشت: ریشه مشکلات کشور ناشی از ضعف ایمان و سوء تدبیر برخی مسئولین است.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۴۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام عباس عبداللهی در جلسه گفتمان ولایت که در مسجد خوارزم محله شهرستان کلات و با حضور آحاد بسیجیان برادر وخواهر برگزار شد، ضمن استدلال به آیات قران کریم اشاره‌ای به قصه آسیه همسرفرعون نمود که خداوند از ایشان به عنوان زن نمونه نامبرده است.
 
وی ادامه داد: علت اینکه آسیه (س) به عنوان زن نمونه مطرح شده این است که ایشان یک زن نمونه انقلابی بود و به تنهایی در برابرن ظام استبداد و استکبارفرعونی قرار گرفت و در این راه نیز به مقام شهادت نایل آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کلات در ادامه خاطر نشان کرد: در نگاه قرآنی، انقلابی بودن جنسیتی نیست و همه باید انقلابی باشند و ایمان بدون تفکر و روحیه انقلابی، ایمان کامل نیست، وقرآن کریم بیان می‌دارد که برای حفظ انقلاب باید هزینه داد «ام حسبتم ان تدخلوا الجنه ولما یعلم الله الذین جاهدوا منکم ولما یعلم الصابرین» (آل عمران /۱۴۲)

وی بیان داشت: ریشه همه مشکلات در دو چیز است، که اولین مورد آن ضعف در امان است. انسان مومن باید ضمن ارتباط عمیق با خداوند این نکته را هم بداند که باید در برابر حقوق مومنین هم در دنیا وهم در آخرت پاسخگو است ول متاسفانه برخی‌ها در این بُعد از امور دارای مشکل هستند و همین ضعف آن‌ها باعث هزینه تراشی برای نظام توحیدی می‌شود.
 
عبداللهی ابراز داشت: ریشه دوم مشکلات جاری کشور نیز در نوع انتخاب مسئولان اجرایی است و اگر ما در انتخابات‌های کشور چه در مجلس شورای اسلامی و چه ریاست جمهوری و چه شورای شهر و روستا به افرادی اعتماد کنیم که ولایی، مدافع حق محرومان و متعهد ومتخصص باشند، با وجود رهبری بصیر امام خامنه‌ای و این همه منابع غنی در کشور و نیروی جوان آماده به کار، هرگز کشور ما دچار هیچ مانعی نمی‌شود زیرا خداوند فرموده است «ولا تهنوا ولاتحزنوا وانتم الاعلونان کنتم مومنین». مشکل ما در این است که این ایمان در برخی‌ها وجود ندارد و در برخی‌ها نیز کمرنگ است و رمز موفقیت امام راحل در این بود که ایمان به خدا، ایمان به هدف و ایمان به مردم انقلابی در او موج می‌زد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها