خبرهای داغ:
سردار محبی در اختتامیه جشنواره هنری سپاه:

هنر رمز ماندگاری است

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی ارزشی و انقلابی و جهانی در عرصه بین المللی می درخشد و ما در تلاشیم چهره دیگری از سپاه و اندیشه های آن را در قالب هنر به کل دنیا عرضه کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۴۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محبی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اختتامیه جشنواره هنری سپاه پاسداران که در اصفهان برگزار شد اظهار کرد: هنر به عنوان رکن برتر در عرصه تاثیرگذاری در جامعه ما دچار چالش هایی است که مشاهده می کنیم و دلیل این نابسامانی در عرصه هنر نبودن هنرمند با روحیه انقلابی است، در واقع باید گفت نتوانستیم هنرمندی را با تفکر انقلابی تربیت کنیم.
وی در ادامه داد: در بحث اتش به اختیار، افسر تصمیم گیرنده ارتباطش با فرماندهی قطع نیست و سطح استراتژیک شما هنرمندان انقلابی منویات رهبر بزرگوار انقلاب بوده و در خلق آثار هنری اصول مورد نظر امام و رهبری را مد نظر قرار دهید.
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: اگر اصول هنری در راستای نظرات رهبری نبود، باید دانست که در این نقطه انحراف در مسیر انقلاب داشته ایم؛ هنر انقلابی باید به اصول انقلاب و اندیشه ناب آن پایبند باشد.
سردار محبی توضیح داد: اندیشه و تفکر مقاومت مربوط به یک حزب نیست و مقاومت منفعلانه نیست، مقاومت در برای تمام تهدید ها آماده و مصداق ایه شریفه واعدوالهم مستطعتم من قوه است.
وی یادآور شد: سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی ارزشی و انقلابی و جهانی در عرصه بین المللی می درخشد و ما در تلاشیم چهره دیگری از سپاه و اندیشه های آن را در قالب هنر به کل دنیا عرضه کنیم.
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اذعان کرد: هنر چیزهایی را منعکس می کند که منابع عادی نمی تواند آن را بیان کند.
محبی با اشاره به سخخ امام راحل که فرمودند، هنر ، پرستش عاشقانه خدا است یادآور شد: رسالت هنرمندان سپاه این است که رسالت های انقلاب را با زبان هنر با صدای رسا به گوش جهانیان برسد چرا که هر دولت، حکومت و هر ارگانی که می خواهد ماندگار باشد نیاز به هنر دارد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها