مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با «بسیج»:
بسیج اظهار داشت: افرادی که مسئولیت پذیرفته اند با وجود تمام امکانات و فرصت ها باز هم کاری انجام نداده اند باید پاسخ قصور خود را بدهند.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۳۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

 احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیانات اخیر امام خامنه‎ای در دیدار با مردم تبریز و عذرخواهی ایشان از مردم در گفت و گ با خبرگزاری بسیج  بیان کرد: متاسفانه بحث عذرخواهی در فرهنگ ما جایی ندارد. عذرخواهی برای مسئولانی که کوتاهی می کنند و این بی عدالتی ها را به بار می آورند کافی نیست و مسئولان باید مورد سوال واقع شوند.

بسیج ادامه داد: افرادی که مسئولیت پذیرفته اند با وجود تمام امکانات و فرصت ها باز هم کاری انجام نداده اند باید پاسخ قصور خود را بدهند. در این مورد عذرخواهی کفایت نمی کند و باید مسئولینی که به وظایف خود عمل نکرده اند، توبه کرده و ابراز پشیمانی کنند.

وی در ادامه در خصوص اقدامات سیاسی در دانشگاه اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل های بسیج اساتید کشوری در طول امسال کرسی های آزاد اندیشی و اندیشکده هایی پیرامون مباحث اجتماعی، فرهنگی، حوزه آب و خاک شکل گرفت و اساتید این موضوعات را مورد نقد و بررسی قراد دادند.

 

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری بازدید از پرژه های علمی را از دیگر فعالیت ها دانست و ادامه داد: هر 2 ماه یک بار جلساتی با محوریت فرهنگی، برجام، آمریکا ستیزی و فراماسون با حضور اساتید استان برگزار می شود.

ارسال نظرات