جهادگر بسیجی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
جانعلی نژاد گفت: شاهد احیای نماز جماعت در سطح روستاهای محروم و استقبال گرم مردم روستا از این امر نیز بودیم که یکی از موفقیت های بزرگ گروه جهادی به حساب می آید.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۲۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

رضا جانعلی نژاد جهادگر بسیجی و عضو گروه جهادی علمدار دانشگاه پیام نور رامسر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات فرهنگی و هنری این گروه جهادی در روستاهای دورافتاده کشورمان گفت: این گروه جهادی متشکل از کارگروه آموزشی و فرهنگی خواهران است که در بخش آموزشی و فرهنگی در روستاها و مناطق محروم کشورمان فعالیت می کنند.

وی افزود: جهادگران در راستای اقدامات فرهنگی بحث آموزش احکام و روخوانی قرآن را  به صورت مستمر در نظر گرفته اند که بسیار موثر بوده و بانوان در روستاها خیلی خوب از این کلاس ها استقبال کرده اند و اذعان داشته اند که در زندگی خانوادگی آنها تاثیرات عمیقی ایجاد کرده است.

جهادگر بسیجی و عضو گروه جهادی علمدار دانشگاه پیام نور رامسر تصریح کرد: شاهد احیای نماز جماعت در سطح روستاهای محروم و  استقبال گرم مردم روستا از این امر نیز بودیم که یکی از موفقیت های بزرگ گروه جهادی به حساب می آید چرا که علاوه بر تاکید بر اهمیت نماز آن هم به جماعت مردم روستا با همدلی و صمیمیت بیشتری دور هم جمع می شوند و از حال یکدیگر خبر می گیرند و این بسیار زیبا و موثر است.

جانعلی نژاد اظهار داشت: دعای توسل، زیارت عاشورا و  برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در امامزاده روستایی که مستقر هستیم نیز از دیگر برنامه های ما در قالب گروه های جهادی است.

 

ارسال نظرات