خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: فتنه و بلای اجتماعی فقط سراغ انسان‌های بد نمی‌رود بلکه سراغ همگان رفته و در این زمینه وظیفه ما در مقابل فتنه‌ها این است که آن‌ها را بشناسیم.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۰۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، حجت‌الاسلام علی معبودی شب گذشته(یکشنبه شب) در جمع سربازان و پاسداران ناحیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اظهار داشت: رسیدن به سعادت یکی از خواسته‌ها ما انسان‌ها است و برای رسیدن به سعادت باید بنده خدا باشیم.
وی ادامه داد: اطاعت از خدا و بندگی خداوند خلاصه در نماز و روزه گرفتن نیست و مصادیق فراوانی دارد و عمر انسان زمانی سعادت‌آور است که فقط از خداوند اطاعت کند.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: فتنه و بلای اجتماعی فقط سراغ انسان‌های بد نمی‌رود بلکه سراغ همگان رفته و در این زمینه وظیفه ما در مقابل فتنه‌ها این است که آن‌ها را بشناسیم و دیگران را نسبت به فتنه‌ها آگاه کنیم.
معبودی اضافه کرد: فتنه بازتاب وسیعی دارد و دامن بسیاری از افراد را می‌گیرد و در این زمینه قرآن می‌فرماید«فتنه دامن همه را می‌گیرد و دستور می‌دهد باید همه مجاهدت کرده و با فتنه مقابله کنند» تا این که دین در جامعه ساری شود؛ مقابله فقط جنگ نظامی نیست بلکه جنگ فکری، جنگ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است.
این مسؤول تصریح کرد: فتنه، فساد و ناامنی را در جامعه بیشتر می‌کند و در این زمینه مقام معظم رهبری فرمودند افرادی دنبال این هستند که ما را به ارتجاع برگردانند.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها