امام جمعه نیمروز گفت:با امر به معروف و نهی از منکر ، روح معنویت در جامعه حاکم می شود
کد خبر: ۸۹۹۳۵۷۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

حجت الاسلام والمسلمین راشکی در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان، اظهار داشت: برای نگهداری این انقلاب و نظام نه هرماه بلکه هر روز خون هایی داده می شود.

وی با اشاره به این مطلب که دشمنان توطئه های زیادی برای از بین بردن نظام اسلامی انجام دادند و با همه این مشکلات نظام ما حفظ شده است افزود: دشمن دبا راه انداختن جنگ هشت سال دفاع مقدس و تحریم ها نتوانسته به اهداف شوم خود دست یابد.
 
رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان نیمروز بیان کرد:در زمینه های سیاسی، اقتصادی، علمی، فناوری، نظامی، فرهنگی و معنوی و سلامت و بهداشت ، با وجود همه موانعی که بر سر راه بود دستاوردهای زیادی پس از انقلاب اسلامی نسیب نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی  ادامه داد: قبل از انقلاب در استان سیستان و بلوچستان افراد اندکی میتوانستند تحصیل کنند مدارسی وجود نداشت خانه بهداشتی وجود نداشت، آب، برق و تلفن و توجه به روستاها یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است قبل از انقلاب عزیزان ما در روستاها بخاطر یک بیماری ساده از دست می رفتند چون امکاناتی نبود.

امام جمعه نیمروز با اشاره به دستاوردهای معنوی و فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: امربه معروف و نهی از منکر  و ارتقاء معنویت در کشور یکی از بزرگترین و مهم ترین دستاورد های انقلاب اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد:مشکلاتی که در برخی از جوامع اسلامی بوجود آمده از جمله کینه و نفاق، غفلت از یاد خدا، توجیه کردن گناه و حجب و غرور و خیلی از این ها بخاطر این است که معروف جای خود را به منکر داده است.

وی در پایان گفت:  مدیران ما از همه ظرفیت هایی که در اختیار آن ها است استفاده کنند و امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کنند.
ارسال نظرات