مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی تبریز در گفت‌وگو با «بسیج»:

برگزاری راهپیمایی ضد ترامپ در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

شاهی افزود: در روز 22 بهمن طوماری با موضوع تجدید میثاق با ولایت به امضا هزاران نفر از مردم تبریز رساندیم که در روز 29 بهمن در دیدار با مقام معظم رهبری به ایشان تقدیم کردیم.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۷۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

محمد شاهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اقدامات سیاسی این دانشگاه گفت: در راهپیمایی 22 بهمن غرفه ای به بسیج دانشجویی تعلق گرفت که در آن فعالیتمان را در بحث مطالبات مردمی، مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولین و تبیین راه های رسیدن به آنها و استکبار ستیزی را محوریت قرار دادیم.

وی افزود: در روز 22 بهمن طوماری با موضوع تجدید میثاق با ولایت به امضا هزاران نفر از مردم تبریز رساندیم که در روز 29 بهمن در دیدار با مقام معظم رهبری به ایشان تقدیم کردیم.

 

شاهی در رابطه با دیگر فعالیت های صورت گرفته گفت: در دانشگاه حلقه های بصیرتی هفتگی داریم که به مسائل روز می پردازیم و اخیرا راهپیمایی ضد ترامپ با حضور دانشجویان برگزار شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در رابطه با هدف بسیج دانشجویی در این دانشگاه اظهار داشت: دغدغه ما در همه ی زمینه ها تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است و ما در هر سری از بیانات رهبر معظم انقلاب یک دوره مطالعاتی برای پیاده سازی و عملی کردن این بیات در بسیج دانشگاه داریم.

ارسال نظرات