جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ، مهمترین دغدغه بسیج را جلوگیری از نفوذ فرهنگ‌های بیگانه در فرهنگ غنی عشایری و بختیاری دانست
کد خبر: ۸۹۹۳۵۵۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ در مجمع بسیج اظهار کرد:  بسیج نمونه ای از پاک‌ترین و بهترین مردان و زنانی است که والاترین هدفشان حفظ قرآن واسلام و نظام و انقلاب اسلامی می باشد.

وی هدف این مجمع را توسعه و تعامل و اثربخشی دربسیجان دانست و افزود: در غالب کارگروه‌های تخصصی و کارشناسانه زمینه‌های لازم را در جذب حداکثری و پایش شهرستان و فرهنگ‌سازی و نگاه تحولی به اوضاع و شرایط شهرستان به عمل می‌آورند.

این مقام مسئول ، مهمترین هدف را رسیدگی به مسائل، مشکلات و معضلات شهرستان در سند و نظریات تخصصی و کارشناسی دانست و بیان داشت: با ارائه این نظریات کارشناسی شده به مسئولین بتوانیم مشکلات مردم را حل و فصل کنیم و چهره محرومیت را از شهرستان دور کنیم.

وی در ادامه مهمترین دغدغه بسیج را جلوگیری از نفوذ فرهنگ‌های بیگانه در فرهنگ غنی عشایری و بختیاری دانست که این نفوذ با ابزارها و تفکرات مخصوصی وارد فرهنگ جامعه می شود و بسیج باید با تفکرات و ابزارهای مخصوص و کارشناسی شده با این حفره‌های نفوذی مقابله کند.

در این مجمع راهکارهای مختلفی در مقابله با بحث بیکاری جوانان با وجود پتانسیل‌های کشاورزی و دامپروی در شهرستان و همچنین نحوه استفاده بهینه آب در کشاورزی و بحث‌های مختلف دیگر توسط نخبگان شهرستان بحث و تبادل و نظر شد.

قابل ذکر است در سطح شهرستان کوهرنگ 6 قشر بسیج متشکل ازبسیج دانش آموزی، بسیج مساجد،محلات، بسیج اداری و گارگری، بسیج فرهنگیان  و بسیج خواهران می باشد.

ارسال نظرات