خبرهای داغ:
کشاورز عنوان‌کرد: باتوجه به تجربیات به دست آمده، باید رفتارهایمان در این زمینه حرفه ای باشد و حضور رایزنان فرصت مغتنمی جهت معرفی تولیدات و صنایع استان قزوین است
کد خبر: ۸۹۹۳۵۴۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در مراسم نشست مشترک رايزنان بازرگانی كشورهای تركيه، ارمنستان، عراق، پاكستان، افغانستان با تجار، صادر کنندگان و مديران صنعتی استان قزوين که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد، علیرضا کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی قزوین بیان کرد: آنچه در این نمایشگاه مورد بازدید قرار گرفته، ذره ای از توانمندی های استان است و واحدهای بسیار ارزشمندی در صنعت استان وجود دارد.
وی گفت: این نمایشگاه با حضور تعداد زیادی از واحدهای تولیدی برگزار شده که تنها ذره ای از اقیانوس توانمندی های استان قزوین را به نمایش گذاشته است.
رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار کرد: معمولا بخش خصوصی به دلیل اینکه دستاوردهای کمتری دارد، نمود زیادی در این نمایشگاه ها نداشت اما با حضور رایزنان، دستاورد کافی برای حضور این واحدها در نمایشگاه به وجود آمد.
کشاورز عنوان کرد: حضور رایزنان گام مثبتی جهت معرفی کالاها و تولیدات واحدهای صنعتی استان قزوین است و قطعا این حضور جنبه تعارفی ندارد.
وی افزود: ما معتقدیم بر اساس آمار می توان قدم های موثر برداشت در قزوین حدود ۱۲۹۰ کالا در حوزه مواد غذایی، ساختمانی، پلیمری، خودرو وجود دارد و همچنین قزوین رتبه یک شوینده های کشور را داراست که بر همین اساس ۶۰ درصد محصولات شوینده کشور در قزوین تولید می شود.
انتظار از رایزنان
رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در ادامه اضافه کرد: انتظار می رود که رایزنان، صنایع استان قزوین در حوزه های مختلف تولید و مصالح ساختمانی و خودرو را با فروشگاه ها و بازار فروش کشورهای مذکور لینک کنند و در مراکز بزرگ خرید، اقلامی که در قزوین تولید شده و از استانداردهای بین المللی برخوردار است را معرفی کنند.
کشاورز در پایان ضمن مغتنم شمردن حضور رایزنان در افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های استان گفت: باتوجه به تجربیات به دست آمده، باید رفتارهایمان در این زمینه حرفه ای باشد و حضور رایزنان فرصت مغتنمی جهت معرفی تولیدات و صنایع استان قزوین است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها