خبرهای داغ:
عبدالله رحیمی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: یادواره های شهدا نشان می دهد که مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و این یادواره ها، یادواره های امید برای جامعه و مایه وحدت بین مسئولان و مردم است.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۴۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج دهاقان،سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی در گفتگویی با بیان اینکه آرمان های انقلاب فراتر از مرزهای ماست و شهدای ما آوازه جهانی دارند افزود: باید دستاوردهای بزرگ انقلاب که ولایت فقیه و قانون اساسی است را حفظ کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان از همت مسئولان ادارات، فرمانداری و بخشداری بمنظور برپایی مراسم یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید شهرستان دهاقان که برگزار شد تقدیر کرده و خاطرنشان کرد: لازمه مقابله با جنگ دشمنان که در جبهه های مختلف می جنگند، حفظ وحدت و اطاعت بی چون و چرا از منویات مقام عظمای ولایت و انقلابی عمل کردن مدیران نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: پیام شهدا به ما اینست که برای تداوم انقلاب باید انقلابی عمل کنیم و امروز که همه دشمنان قسم خورده نظام با هم عهد و پیمان بسته اند تا نظام اسلامی را براندازند، روبروی توطئه آنها ایستاده و با وحدت، همدلی، خدمت و برپایی عدالت توطئه آنها را خنثی کنند.

سرهنگ دوم پاسدار نوابی گفت: وظیفه امروز همه آحاد ملت بویژه مسئولان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، عمل به سیره آنان که همان پیروی از خط ولایت مطلقه فقیه و مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان بر پایبندی بر میراث گرانسنگ سرداران و ۴۰۰ شهید شهرستان، این مردان آسمانی و انتقال آن به نسل های آینده تأکید کرد .

وی برگزاری یادواره ها در شهرستان را تذکری به همه مسئولان بمنظور احیاء ارزش ها و میثاق مجدد با آرمان های شهدا و امام راحل و خدمتگزاری صاقانه برای تحقق آرمانهای نظام اسلامی دانست.

سرهنگ دوم پاسدار نوابی اظهار کرد: یادواره های شهدا نشان می دهد که مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و این یادواره ها، یادواره های امید برای جامعه و مایه وحدت بین مسئولان و مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها