معاون گردشگری سازمان میراث ‌فرهنگی از ممنوعیت اسکان عموم جامعه به استثنای فرهنگیان در مدارس در ایام نوروز سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۱۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

به‌ گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج  محمد محب ‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری کشور در نشست خبری که امروز(یکشنبه) برگزار شد برنامه‌های ستاد مرکزی هماهنگی ویژه نوروز 1397 را تشریح کرد.

 وی  اعلام کرد برای نوروز امسال عرضه خدمات به گردشگران از طریق پنجره واحد انجام خواهد شد تا خدمات با قیمت مناسب و کیفیت خوب در اختیار گردشگران قرار گیرد.

وی افزود: نظارت آنلاین یکی دیگر از برنامه‌های نوروزسال آینده است که عرضه‌کننده خدمات، گیرنده خدمات و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر در این سیستم آنلاین عضو هستند و در صورت شکایت مسافران در همان لحظه و به‌صورت آنلاین به شکایت او رسیدگی خواهد شد و مشکل او رفع می‌شود.

معاون گردشگری سازمان میراث‌ فرهنگی خاطرنشان ساخت: برای نوروز امسال نوروزگاه اجرایی خواهد شد که یک ظرفیت مهمی است که برگزاری کارناوال‌ها، ایجاد استیج‌های مشترک با مدیریت شهری در قالب برنامه نوروزگاه اجرایی می‌شود، ضمن این‌که برگزاری رالی‌تور، معرفی ظرفیت‌های قومیتی و فرهنگی با برگزاری جشنواره اقوام، تعریف محورهای خاص گردشگری برای نوروز، محور قرار گرفتن حوزه گردشگری کودک و خانواده در نوروز امسال در استان همدان، تمرکز بر روی پنج مقصد جدید و لکه‌گذاری این مناطق برای توسعه گردشگری و... از مهم‌ترین برنامه‌ها در نوروز 97 است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها با توجه به خلوت بودن تهران در تعطیلات نوروز و ظرفیت مناسب هتل‌های تهران با هماهنگی جامعه هتلداران نسبت به تهیه این بسته‌های ارزان‌قیمت برای تورهای ورودی در نوروز 97 اقدام خواهد شد که این تورها بعد از 15 فروردین برای تمام سال اجرایی خواهد شد که به کاهش قمیت تورهای ورودی در طول سال و افزایش جذب گردشگران خارجی کمک می‌کند.

محب‌خدایی همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص اقامت گردشگران در گفت: چالش اصلی در مدارس این بود که گاهی اوقات شاهد این بودیم که خدماتی که در اسکان گردشگران در مدارس عرضه می‌شد، افرادی غیر از خانواده فرهنگیان را نیز شامل می‌شد که این موضوع در مذاکره با آموزش و پرورش در حال رفع شدن است و سامان‌دهی شده است.

وی تصریح کرد: امسال شاهد تخفیف 50 درصدی هتل‌های تهران در نوروز 97 هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات