خبرهای داغ:
برگزیده جشنواره بین المللی شعر فجر در اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در تالار پتروشیمی تبریز اظهار داشت: لوح بلورین دریافتی در جشنواره قبلی را برای فروش در فضای مجازی گذاشتم تا بتوان از طریق آن کمکی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه کرد.
کد خبر: ۸۹۹۳۳۹۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حامد عسگری افزود: با اینکه کسی نتوانست سرو بلورین را بخرد ولی به قدری از هموطنان در اقصی نقاط کشور کمک دریافت کردم که ۱۳۵ میلیون تومان جمع‌آوری شد و این میزان پول کمکی برای ساخت خانه برای دو خواهر شد. 

عسگری گفت: از رسانه‌ها می‌خواهم صدای مرا به همه برسانند که هنوز زلزله‌زدگان کرمانشاه نیاز به کمک دارند و من با پوست و گوشت خود وضعیت آنها را درک و لمس می‌کنم چرا که ۴۷ داغ در زلزله بم دیده‌ام که هرگز از یادها نخواهد رفت. 

شاعر بمی یادآور شد: امروز سرو بلورین دیگری از تبریز گرفتم و به گمانم آن را نیز باید به فروش بگذارم تا برای کمک به مردم زلزله‌زده هزینه کنم.

اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در تالار پتروشیمی تبریز برگزار و در آن پنج هزار کتاب و آثار 150 شاعر توسط هیات داوران دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در تبریز داوری شد.

در این جشنواره علاوه بر ایران، آثاری از کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکیه، افغانستان، تاجیکستان و بوسنی و هرزوگوین نیز وجود داشت.

ارسال نظرات