خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

بسیج از جنس مردم، برای مردم و همراه مردم است

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع کارکنان و بسیجیان سپاه اسکو گفت: بسیج از جنس مردم، برای مردم و همراه مردم است و ماموریت سپاه و بسیج آمادگی آن برای دفاع از انقلاب و اهداف آن است.
کد خبر: ۸۹۹۳۳۹۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: بسیجیان در هر عرصه‌ای که به آن ها نیاز باشد بدون ریا وارد شده و از هویت دینی و آرمان‌های انقلابی خود دفاع می‌کنند.

 وی با بیان اینکه بسیج گنج پایان‌ناپذیر انقلاب بوده و مجموعه‌ای از پاک‌ترین، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان در راه اسلام است، به استفاده از این ظرفیت بسیج برای حل مشکلات جامعه تاکید کرد.

سردار خرم مطالبه گری را از وظایف اصلی بسیجیان و نیروهای انقلابی عنوان و اظهارداشت: بسیجیان باید با این رسالت نقش تاثیرگذار خود را نشان دهند.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان مسجد را اصلی ترین سنگر انقلاب دانست و گفت: مساجد باید پایگاه انقلاب بوده و فعالیت های پایگاه های بسیج درون مساجد باشد و مسجدمحوری و توسعه فعالیت ها در سطح مساجد مورد توجه جدی قرار گیرد

بسیج از جنس مردم، برای مردم و همراه مردم است

 سردار خرم با سفر به اسکو از خانواده شهید جواد علیخانی در این شهرستان دیدار، سپس با کارکنان سپاه اسکو در جمعی صمیمی گفتگو و از  بخش های مختلف این ناحیه بازدید کرد.

بسیج از جنس مردم، برای مردم و همراه مردم است

ارسال نظرات
پر بیننده ها