خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌ها برای راه‌اندازی چند کارخانه در راستای اشتغالزایی شهرستان خبر داد و گفت: مرکز رشد علم و فناوری این شهرستان در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۳۳۸۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

راه‌اندازی مرکز رشد علم و فناوری اسدآباد در آینده‌ای نزدیکبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده در قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان اسدآباد اظهار داشت: زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان اسدآباد 100 درصدی است.

وی تصریح کرد: حرکت دیار سیدجمال روبه ترقی است و نباید اجازه دهیم سرعت این حرکت کند شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر استفاده مردم از کالای ایرانی عنوان کرد: فناوری نوین در دنیا وارد بازار شده و نگاه جوانان نباید تنها به پشت میزنشینی برای اشتغال محدود شود چراکه این نوع از نگاه کشور را از پیشرفت و توسعه باز خواهد داشت.

وی همچنین از پیگیری‌ها برای راه‌اندازی چند کارخانه در راستای اشتغالزایی شهرستان خبر داد و گفت: مرکز رشد علم و فناوری این شهرستان در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

افشاری تصریح کرد: این مرکز رشد در محل دانشگاه پیام نور شهرستان در فضایی به مساحت 550 مترمربع فعالیت خود را آغاز کرده و یک واحد فناور در این مرکز مستقر شده است.

وی با اشاره به چهار ویژگی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: درون‌زا بودن اقتصاد، برون‌گرا و رقابت‌پذیری، دانش بنیان بودن اقتصاد و بهره‌وری چهر مشخصه اصلی اقتصاد مقاومتی است که مردمی بودن و عدالت محور بودن نیز از نظر مقام معظم رهبری می تواند جزء دیگر شاخصه‌های این امر مهم محسوب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات