خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی خطاب به زائرین شهدا گفت: مسیری که شما می روید مسیر شهدا و مسیر نور است و بهترین ره آورد شما از سفر راهیان نور الگو برداری از شهدا باشد.
کد خبر: ۸۹۹۳۳۴۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ غلامرضا اردونی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر قاین اظهارکرد: راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است که 6 سال است این طرح اردوی راهیان نور دانش آموزی با همکاری آموزش وپرورش و سپاه پاسداران درحال اجراست.

وی با توصیه به دانش آموزان گفت: شهدای ما در مسیر انقلاب گام برداشتند وشما هم باید انقلابی بمانید ودر مسیر انقلابی بودن اصرار داشته باشید.

اردونی گفت: مسیری که شما می روید مسیر شهدا و مسیر نور است و بهترین ره آورد شما از سفر راهیان نور الگو برداری از شهدا باشد .

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی در ادامه با بیان این  که باید با شهدا مانوس شویم وارتباط خودمان را با شهدا بیش از پیش داشته باشیم گفت: شهدای ما چندین شاخصه داشتند که مهم ترین شاخصه های شهدا بصیرت بود.

 وی ادامه داد: لبیک به  فرمان ولی امر مسلمین و ولایت مداری از دیگر شاخصه های شهدا بود .

اردونی خطاب به دانش آموزان گفت: به عنوان دانش آموز انقلابی باید ولایت پذیر باشید و از مسیر ولایت اطاعت کنید چرا که خروج از مسیر ولایت گمراهی است .

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی در بخش پایانی سخنان خود گفت: شما باید به عنوان سفیران شهدا در شهرستان باشید و سوغات  معنوی این سفر را برای همیشه عمر به همراه داشته باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها