فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: شهر «خنجین» در تاریخ 9 اسفندماه میزبان پیکر پاک شهدای گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۳۳۳۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ سرگرد پاسدار رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر خنجین که در بخشداری این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه و میزبانی این شهر از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس گفت: شهدای گمنام موجبات آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان انقلاب که شرایط دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند با فرهنگ شهادت و ایثار می‌شود.

وی افزود: حضور شهدای گمنام بعد از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی شور و حالی وصف ناپذیر را در جامعه ایجاد می کند و باعث می‌شود تا تلنگری باشد برای افراد جامعه تا هر چه بیشتر با سیره شهدا آشنا شده و در جهت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گام بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در شهر فرمهین روز چهارشنبه مورخ نهم اسفندماه رأس ساعت 15 عصر از میدان قائم مقام به سمت گلزار شهدای شهر فرمهین با سخنرانی امام جمعه شهر فراهان و قرائت زیارت عاشورا همراه خواهد بود، در صورت امکان در طول مسیر حرکت پیکرهای شهدا مراسم استقبالی نیز در روستاها صورت می‌گیرد.

وی افزود: در ورودی شهر خنجین با همراهی مردم ولایتمدار پیکر پاک شهدای والامقام به سمت مسجد جامع این شهر حرکت داده خواهد شد و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا مراسم شبی با شهدا همراه با سخنرانی امام جمعه این شهر در این مکان برگزار می‌شود.

پاسدار رضایی خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدا روز پنجشنبه مورخ 10 اسفند ساعت 9 صبح با حضور مردم در بوستان شهدای این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات