دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۳۰۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،

محمد مهدی کریمی صبح چهارشنبه در دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن ابراز گلایه از اینکه اقدام مناسبی برای تسهیلات نوروزی مسافران به نسبت سال گذشته در میامی انجام‌نشده است، ابراز داشت: در فرصت باقی‌مانده باید همه دستگاه های اجرایی با تمام توان برای معرفی ظرفیت های شهرستان تلاش کنند.

وی ضمن بیان اینکه با انجام برنامه‌ریزی‌های جامع و کامل می‌توانیم خادمان خوبی برای زائران امام رضا(ع) باشیم، افزود: میامی یکی از نقاط مهم ارتباطی کشور قلمداد می‌شود که با توجه به عبور سالانه ۲۰ میلیون زائر از استان سمنان این مهم می‌طلبد تا در راستای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان اقدامات موثرتری انجام شود.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه با به‌کارگیری برنامه هوشمند می توانیم اقتصاد این شهرستان را شکوفا کنیم، ابراز داشت: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی شهرستان سال گذشته برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هیچ گونه کم‌کاری نداشتند بنابراین انتظار می‌رود امسال نیز برای ارتقا سطح امنیت و آرامش مسافران در این شهرستان تلاش شود.

کریمی اضافه کرد: وجود کاروان‌سراها، خانه‌های بومگردی، آب‌انبارها ظرفیت مناسبی را برای پذیرش گردشگران فراهم می‌کند بنابراین انتظار می‌رود دستگاه‌های حوزه فرهنگ و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان تلاش کنند و همچنین آموزش‌وپرورش از هم‌اکنون برای استفاده از ظرفیت اسکان در راستای تجهیز مدارس اقدام کند.

وی بابیان اینکه ایجاد برنامه‌ریزی دقیق برای داشتن سفر امن مسافران نوروزی ضروری است، افزود: با توجه به آمار کاهش حوادث سال گذشته، نشان می دهد که خدمات دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی اقدامات پیشگیرانه خوبی در این ایام انجام داده اند و می طلبد امسال نیز همین روند تداوم داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها