خبرهای داغ:
شهردار اسدآباد با اشاره به بودجه سال 97 این مرکز گفت: بودجه سال بعد شهرداری اسدآباد را منطقی بسته و به شورای شهر تحویل داده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۸۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

تحویل بودجه سال 97 شهرداری اسدآباد به شورای شهرکاظم سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: بودجه سال بعد این مرکز را منطقی بسته و به شورای شهر تحویل داده‌ایم.

وی با بیان اینکه سعی ما در تدوین این مهم نوشتن بودجه‌ای با حداقل اشکال بوده است، گفت: اعضای شورای شهر با مطالعه بودجه سال‌های گذشته این بودجه را بررسی کرده‌اند و میزان رضایتمندی مردم نیز در آن اعمال شده است.

شهردار اسدآباد در رابطه با ویژگی‌های این مهم عنوان کرد: افزایش میزان عمران و کنترل هزینه‌های جاری دو رکن ما در تصویب این بودجه بوده است.

وی با بیان اینکه در بودجه سال بعد برای مباحث فرهنگی بودجه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: از کارکنان شهرداری انتظار داریم تا نسبت به درآمدزایی این مرکز بی‌تفاوت نباشند و در سال بعد این نکته را مدنظر خود قرار دهند.

سعیدی در رابطه با تکریم ارباب رجوع در این نهاد نیز گفت: اگر ملک مراجعه کننده‌ای دارای مشکل اداری نباشد در کمترین زمان ممکن شاهد انجام درخواست‌های خود خواهد بود و در واقع این ارباب رجوع هستند که زمان ارائه خدمت را تعیین می‌کنند.

وی با بیان اینکه اعتماد عمومی همشهریان به مدیریت جدید شهرداری بیشتر شده است، بیان کرد: پس از فراغت از تصویب بودجه، تعریف جدیدی از خدمت‌رسانی شایسته به همشهریان ارائه می‌کنیم.

این مقام مسئول در خصوص آب‌گرفتگی برخی معابر شهرستان در روزهای اخیر نیز گفت: دو نقطه شهر از قبیل چهارراه تویسرکان و بلوار شهدا بیشترین میزان آب‌گرفتگی را دارا بودند که حل مشکل بلوار شهدا در همان روز انجام و چهارراه تویسرکان نیز در زمان بازسازی کلی مسیر اصلاح خواهد شد.

وی یادآور شد: متاسفانه در بسیاری از کانال‌های آب اسدآباد شاهد رشد درختانی حجیم هستیم که مانع عبور آب می‌شوند و ضروری است در اولین فرصت آن را اصلاح کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات