مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی:

برش غیراصولی صندوق ها؛ کاهش یک میلیارد ریال میزان صدقات مردمی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با برش غیراصولی صندوق های صدقات در عرض یک ماه یک میلیارد ریال از میزان صدقات مردمی کاهش یافت که تاثیر این در سفره نیازمندان مشهود خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۸۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد کلامی با بیان اینکه هیچ نهادی حق ندارد بدون هماهنگی و مجوز به صندوق های کمیته امداد دست بزند، اظهارداشت: مخالف ساماندهی صندوق ها نیستیم ولی برای ساماندهی آن ها باید پیش از هر اقدام مطالعات و بررسی های لازم انجام شود.

وی در ادامه از برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه عید نوروز خبرداد و افزود: برای این منظور هشت پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در تبریز، دو پایگاه در میانه، دو پایگاه در مراغه و در باقی شهرستان ها یک پایگاه  برای جلب مشارکت های مردمی دایر می شود.

برش غیراصولی صندوق ها یک میلیارد ریال میزان صدقات مردمی را کاهش داد

کلامی با اشاره به اینکه کمک های مردمی در 16، 17 و 18اسفند برگزار می شود، بیان کرد:  روز 16 اسفند ماه این جشن را در مدارس برگزار می کنیم و تمام کمک های جمع آوری شده در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس تقسیم توزیع می شود.
وی کمک های جمع آوری سال گذشته جشن نیکوکاری را 160 میلیارد ریال اعلام و عنوان کرد: امسال برای جمع آوری کمک ها 200 میلیارد ریال برنامه ریزی کرده ایم که با حساب سرانگشتی برای هر خانواده تحت پوشش 2 میلیون ریال می رسد.

برش غیراصولی صندوق ها یک میلیارد ریال میزان صدقات مردمی را کاهش داد

کلامی با بیان اینکه 34 هزار خانوار تحت پوشش بین 20 تا 50 سال هستند که 68 درصد آن ها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند، افزود: طی تفاهم نامه ای با نظام پرستاری پنج هزار زن سرپرست خانوار در کلاس های آموزشی دوره های پرستاری را می گذرانند تا در مراکز نگهداری سالمندان و ... به کار گرفته می شوند.
وی با بیان اینکه هدف گذاری ما ایجاد اشتغال پایدار است، خاطرنشان کرد: با دوخت لباس های بیمارستانی نیز برای 2 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار شغل ایجاد می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار