بهداروند گفت:با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل هیئت های اندیشه ورز در خبرگان رهبری برای رصد مسئولان کشور و اعضای مجلس، هیئتی برای عملی کردن این فرمایش رهبری تشکیل دادیم.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۱۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

بهداروند مسئول بسیج دانشجویی قرارگاه زین الدین استان قم درگفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج مبنی بر اقدامات سیاسی صورت گرفته در استان  توسط بسیج دانشجویی گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل هیئت های اندیشه ورز در خبرگان رهبری برای رصد مسئولان کشور و اعضای مجلس، هیئتی برای عملی کردن این فرمایش رهبری تشکیل دادیم.

بهداروند در ادامه گفت: برای تحقق این فرمایش هیئت تشکیل شده به دیدار اعضای مجلس خبرگان می رود که تا کنون از آیت الله  احمد خاتمی، آیت الله مومن و آیت الله کعبی دیدار به عمل آوردیم که طرح موضوع کرده وعملی شدن این فرمایش رهبری را پیگیری میکنیم.

وی بیان کرد: در آینده برنامه داریم که به دیدار نمایندگان مجلس برویم و مطالبات مردمی را با آنان مطرح کنیم تا دوباره شاهد اغتشاشاتی مانند دی ماه نباشیم.

بهداروند در پایان اظهارداشت: در حال حاضر در دانشگاه قم دوره ای با عنوان جوان مومن و انقلابی در حال برگزاری است که حلقه  و شورای مرکزی بسیج را از لحاظ سیاسی توانمند می کند .

ارسال نظرات