کارآفرین بسیجی استان مازندران در گفتگو با«بسیج»:

تولید کننده های ایرانی حقوق بگیر مردم هستند

حیدری گفت: رکود بازار و مشکلات مردم تاثیر مستقیمی برای ما تولیدکنندگان دارد چراکه ما به طور مستقیم حقوق بگیر از جانب مردم هستیم و اگر مردم از ما خرید نکنند ما به سرعت به سمت ورشکستگی سوق پیدا می‌کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۱۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

طاهره حیدری کارآفرین جوان نمونه بسیج استان مازندران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری درباره مشکلاتی که برای بازار فروش محصولات خود در اقتصادی که وضعیت نابسامانی دارد گفت: در حال حاضر مردم در شرایطی قرار گرفته اند که قدرت خرید کمتری دارند و بدون شک در نحوه تولید و فروش ما تاثیر منفی ایجاد می‌کند، اما به لطف خدا و با فرهنگ سازی که در رسانه ملی شده مردم استقبال بیشتری از کالای ایرانی می‌کنند و همین موضوع انگیزه را در وجود ما زنده نگه می‌دارد.

وی افزود: عمده مشکلی که در خصوص عدم حمایت و تسهیلات می‌توان بیان کنم، سنگ اندازی اداره بهداشت است که با درست کردن شرایط‌های مختلف کار را برای ما تولیدکنندگان سخت می‌کند.

این کارآفرین تصریح کرد: رکود بازار و مشکلات مردم تاثیر مستقیمی برای ما تولیدکنندگان دارد چراکه ما به طور مستقیم حقوق بگیر از جانب مردم هستیم و اگر مردم از ما خرید نکنند ما به سرعت به سمت ورشکستگی سوق پیدا می‌کنیم.
ارسال نظرات