خبرهای داغ:
مسئول اداره تبلیغی هنری کل سپاه:

ششمین جشنواره فرهنگی هنری سپاه در ۳ حوزه آغاز به کار کرد

علیرضا رجبی گفت: ششمین جشنواره فرهنگی هنری سپاه در قالب‌هاي هنري، نمايشي و تجسمي با هدف انتقال فرهنگ نهادی و حرفه‌ای و انتقال به نسل جوان سپاه و ایجاد انگیزه برای فعالیت گروه‌های هنری و توانمندسازی هنرمندان پاسدار با شعار « هنر انقلابی و رسالت آتش به اختيار در دولت مقاومت» در دانشگاه حضرت امیرالمؤمنین(ع) در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۹۳۱۶۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، علیرضا رجبی گفت: ششمین جشنواره فرهنگی هنری سپاه در قالب‌هاي هنري، نمايشي و تجسمي با هدف انتقال فرهنگ نهادی و حرفه‌ای و انتقال به نسل جوان سپاه و ایجاد انگیزه برای فعالیت گروه‌های هنری و توانمندسازی هنرمندان پاسدار با شعار « هنر انقلابی و رسالت آتش به اختيار در دولت مقاومت» در دانشگاه حضرت امیرالمؤمنین(ع) در حال برگزاری است.
 
وی تصریح کرد: این جشنواره از 5 اسفندماه آغاز شده و تا 7 اسفندماه به میزبانی دانشگاه حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه در اصفهان ادامه خواهد داشت که در حاشیه آن فرهنگیاران هنرمند سپاه در کارگاه‌های توانمندسازی موسیقی، سرود، گرافیک کاربردی و خوشنویسی شرکت می کنند.
 
 مسئول اداره تبلیغی هنری سپاه افزود: جشنواره فرهنگی هنری سپاه در سال 96 مبتنی بر محورهای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی با تأکید بر فرمان آتش به اختیار، تبلیغ مؤلفه‌های اقتدار دولت مقاومت، ترويج امر به معروف و نهی از منکر در رفتار فردی، اجتماعی و سازمانی، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت‌طلبی با تأکید بر مدافعان حرم، هجو اسلام آمریکایی(جاهلیت مدرن و قبیلگی) و اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی با تأكيد بر محرومیت‌زدایی در حال برگزاریست.
 
 وی ادامه داد: 442 نفر از پاسداران و سربازان، 875 اثر هنری را به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری سپاه ارسال نموده‌اند.
 
وی در پایان یادآور شد: مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری و تقدیر از برگزیدگان هنرمند سپاه روز دوشنبه 7 اسفند سال جاری در همان محل برگزار می‌شود.
ارسال نظرات