در پی برقراری پرواز هایATR خطوط هوایی تهران شاهرود مشهد و بالعکس؛

نماینده مردم شاهرود و میامی طی نامه ای به وزیر راه و شهرسازی از مساعدت ملّی مسئولان هواپیمایی و فرودگاهی کشور تقدیر کرد

نماینده مردم شاهرود و میامی طی نامه ای به وزیر راه و شهرسازی از مساعدت ملّی مسئولان هواپیمایی و فرودگاهی کشور تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۹۹۳۱۴۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در پی برقراری پرواز‌های ATR خطوط هوایی تهران شاهرود مشهد و بالعکس؛ نماینده مردم شاهرود و میامی طی نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی از مساعدت ملّی مسئولان هواپیمایی و فرودگاهی کشور تقدیر و تشکر کرد.
متن نامه بدین شرح است:
باسمه‌تعالی
برادر گرامی، جناب آقای دکتر آخوندی «زید عزه»
وزیر محترم راه و شهرسازی
با سلام و تحیت
شامگاه گذشته، نخستین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر با استقبال پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان در فرودگاه شاهرود به زمین نشست و اولین سفر هوایی زوار آقا علی ابن موسی‌الرضا «علیه‌السلام» از شاهرود انجام گرفت و بارقه‌ای از امید و شور و شعف در دل مردم خطۀ معلمان دین و اخلاق روشن شد.
ازاین‌رو لازم می‌دانم به نمایندگی از مردم فهیم شهرستان‌های شاهرود و میامی با تشکر وافر از عنایت ویژه جناب عالی، از تلاش‌های جهادی آقای دکتر مه آبادی، مدیرعامل محترم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در تأمین زیرساخت‌ها و فراهم‌سازی شرایط پرواز‌های بیشتر از فرودگاه شاهرود که تنها فرودگاه ساخته‌شده توسط مردم است و تشریک‌مساعی آقای دکتر عابد زاده، ریاست محترم سازمان هواپیمایی کشوری و مدیریت اثربخش سرکار خانم دکترشرفبافی مدیرعامل محترم شرکت هما که در برقراری پرواز‌های ATR۷۲-۶۰۰ در مسیر تهران شاهرود مشهد و بالعکس، نهایت همکاری را داشته‌اند مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام نمایم.
بی‌تردید، خدمت صادقانه و تلاش‌های بی‌شائبه این بزرگواران در برقراری پرواز‌های امن و راحت، مورد سپاس و دعای خیر زوار آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام بوده و علاوه بر اجر و پاداش الهی، موجب مباهات مردم فهیم و قدرشناس شهرستان‌های شاهرود و میامی باشد.
ضمن قدردانی از این مساعدت ملّی که ره‌آورد آن ایجاد مرز هوایی شاهرود و تحول اقتصادی و شکوفایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های عظیم شرق استان سمنان خواهد بود؛ از خداوند منان، سلامت و سربلندی روزافزونتان را آرزومندم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار