خبرهای داغ:
خودرو را با گداشتن کلام الله مجید در داشبورد نمی شود اسلامی کرد، روحانی طوری صحبت می کند که گویا ایران خودرو یا سایپا دست شورای محله ماست! با تعجب می شود فهمید که سخنان رییس جمهور در حوزه دین و اسلامی کردن علم مستاق یا ایها الذین آمنوا لم تقلون ما لا تفعلون است.
کد خبر: ۸۹۹۳۱۰۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

خبرگزاری بسیج قزوین: وقتی خودروی برقی آرین برای رفع آلودگی هوا بسیار عالی بود با نا مهربانی لابی خودرو در ایران و بدنه دولت مواجهه شد. دولت روحانی ابتدا بنزین داخل را به بهانه یورو ۴ نبودن تعطیل کرد و محصول استراتژیک ایران را وابسته به غرب نمود تا اینکه بنزین را با سود سرسام آور وارد کشور کرد و هوای سایر کلانشهر ها هم به آلودگی هوای تهران اضافه شد.
آقای رییس جمهور انشا الله با واردات خودروهای لوکس هم آلودگی هوا بهتر می شود و هم خودرو های اسلامی تردد خواهند کرد.یا کمی جلوتر برویم اگر قرآن را در داشبورد ماشین فرانسوی می گذارند نیاز به تمسخر نیست بلکه باید خون گریست به حال حکومت اسلامی که موشک را می سازد با فناوری فوق العاده پیچیده اما برای ساخت خودرو و موتور ملی در چمبره غرب گرایان و فرانسه پرستان گرفتار شده و تا ۵هزار سال دیگر با این رویه خودروملی تولید نخواهدشد.
خودرو اسلامی نمی شود چون مدیران حاکم بر اقتصاد ما اسلامی نیستند و با اسلام غریبه اند! خودرو زمانی اسلامی خواهد شد که واردات و پاسپورت اروپا و آمریکا را از مدیران بگیرید و به جای تکیه به برجام به استعدادهای داخلی روی بیاورید.
آقای روحانی اطراف شما را مدیرانی گرفتند که منتخب شما بوده و در چهار دهه انقلاب در هرم های مدیریتی و کلیدی کشور بودند اما تفکر آنها واردات مدیر از خارج و آبگوشت بزباش برای توانمندی داخلی بوده است. خودرو اسلامی نمی شود چون رضایت جبهه کفر و جامعه جهانی را به هر چیز ترجیح می دهند!
با ریختن بتون در راکتور یقین داریم که هسته ای هم اسلامی نخواهد شد، دکتر کمی معقولانه تر شما رییس جمهور هستید خود انتقادی و ساختن یاس و نا امیدی بر قلب جامعه انسان را توانمندی دولت دچار تردید می کند. چه کسی باید دستور ساخت خودرو و موتورملی منطبق با فرهنگ ایرانی اسلامی را بدهد؟
جز رییس جمهور و تیم اقتصاد و صنعت وی از چه کسی در چارچوب قانون انتظار می رود؟ اما اگر خودتان اسلامی شوید و سکولارها را قیچی کنید خودرو هم اسلامی می شود. اینکه هر روز یک گوشه ای از انقلاب را به تمسخر بگیریم و حاشیه سازی کنیم هیچ دردی دوا نمی شود.
بی شک شما بهترین معلم انشا خواهید بود! بجای پرداختن به حاشیه و سخنان طنزگونه و نقد چهل سال مدیریت خودتان به وضعیت هواپیمایی کشور برسید که هر روز در سایه برجام در گوشه ای دل یک ملت را می لرزانید.
اینقدر درد داریم که پرداختن به داشبورد خودر و سایر سخنان انشا گونه بیشتر آزارمان می دهد.بهتر است اسلامی شوید تا جامعه را اسلامی بار بیاوریم.وقتی با بهشت و جهنم کار نداریم یعنی جامعه را رها کردیم! و اگر قرآنی در داشبورد گذاشته می شود شما بزرگترین مقصر هستید که در وزارت خانه شما صورت می گیرد.
وقتی از طرف شخص اول اجرایی خود به عنوان مقصر در بخش عظیمی از این نابسامانی ها با فرار رو به جلو دین را با تئوریزه کردن به سبک سکولار به ذهن مخاطب می دهد دیگر نیاز نیست از جوان انتظار نگه داشتن حرمت را داشته باشیم.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها