رئیس پلیس راه بانه از افزایش ۷۵ درصدی آمار تصادفات جاده‌ای در راه‌های ارتباطی این شهرستان در مقایسه با وضعیت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۷۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، زندی رئیس پلیس راه شهرستان بانه در چهارمین جلسه شورای ترافیک این شهرستان که در فرمانداری بانه برگزار شد، با اشاره به افزایش ۷۵ درصدی آمار تصادفات جاده‌ای امسال نسبت به سال ۹۵ اظهار داشت: آمار تصادفات منجر به فوت در صحنه طی یازده ماهه امسال نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد افزایش داشته است.


وی در ادامه به تعداد فوتی‌های تصادفات جاده‌ای شهرستان بانه در ۱۱ ماهه امسال هم اشاره کرد و گفت: تصادفیات جاده‌ای منجر به فوت در مدت مذکور نیز در مقایسه با سال گذشته ۱۲ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه شهرستان بانه خاطرنشان کرد: این در حالی است که تعداد مصدومین تصادفات برون شهری نیز در مدت مذکور ۲۱ درصد کاهش داشته است.

سروان زندی؛ بیشترین علت تصادفات جاده‌ای برون شهری در شهرستان بانه را به ترتیب ناشی عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بواسطه تخطی از سرعت غیرمجاز؛ تجاوز به چپ؛ عرم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی برشمرد.

وی همچنین بیشترین ساعات مربوط به وقوق تصادفات را ساعت ۱۶ بعد از ظهر عنوان کرد و گفت: بر همین اساس بیشترین گشت و کنترل پلیس راه بانه مربوط به همین ساعات است.

سروان زندی تصریح کرد: پرحادثه‌ترین محور تصادفات برون شهری بانه نیز به ترتیب محور بانه سقز؛ بانه سردشت؛ بانه مریوان و راه‌های روستایی است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات