مسئول بسیج دانشجویی کرمان در گفت‌وگو با «بسیج»:

راه توانمندسازی دانشگاه‌ها اجرایی کردن فرمایشات امام خامنه‌ای است

مسئول بسیج دانشجویی کرمان بیان کرد: اگر بخواهیم به اهدافمان در دانشگاه ها برسیم باید در زمینه اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری نهایت تلاش خود را بکنیم.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۶۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در رابطه با اقدامات سیاسی صورت گرفته در دانشگاه ها  اظهار داشت: اولویت اقدامات سیاسی در دانشگاه ها تخصصی کردن مطالبات مردمی از مسئولین است.  در استان کرمان مشکلات فراوانی در حوزه آب داریم که در این زمینه مطالبات و نامه نگاری های زیادی با مسئولین برای پاسخگویی در دانشگاه صورت گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: بخش دیگری از مطالبات بسیج دانشجویی در حوزه ریزگردها و حاشیه نشینی شهرها است اما متاسفانه مسئولین از حضور در دانشگاه استقبال نمیکنند و بیگانه هستند.

بهروز افزود: اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دانشجو و دانشگاه، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی متناسب با مسائل روز و نخبه پروری در دانشگاه ها از دیگر فعالیت هایی است که در حال اجرا است.

مسئول بسیج دانشجویی کرمان اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری را لازمه توانمند سازی دانشگاه ها دانست و بیان کرد: اگر بخواهیم به اهدافمان در دانشگاه ها برسیم باید در زمینه اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری نهایت تلاش خود را بکنیم. در آن موقع است که نخبه پروری می کنیم و برکات و محاسن اقتصاد مقاومتی را با عمل نشان می دهیم.

ارسال نظرات