خبرهای داغ:
پرزحمت از ثبت‌نام یک هزار و 693 فقره در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی در سامانه رونق تولید و پرداخت مستقیم خبر داد و مطرح کرد: از این تعداد 854 فقره مصوبات کارگروه استان قزوین بوده است
کد خبر: ۸۹۹۳۰۲۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی پرزحمت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست زاهدی استاندار و با حضور داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بیان کرد: تا کنون به 446 واحد تولیدی در استان از محل تسهیلات رونق تولید به مبلغ 320 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
وی گفت: تاکنون 326 فقره وام به مبلغ 357 میلیارد تومان هم به صورت پرداخت مستقیم در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی پرداخت شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در ادامه ضمن ارائه گزارشی از ثبت‌نام 206 فقره درخواست تسهیلات در استان در بخش بازسازی و نوسازی صنعت، معدن و کشاورزی اظهار کرد: در استان تاکنون سه فقره تسهیلات، به مبلغ 58 میلیارد ریال پرداخت شده است.
پرزحمت همچنین از أخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت ویرایش اطلاعات واحدهای صنعتی ثبت‌نام شده در سامانه تسهیلات رونق تولید سرمایه در گردش«بهین یاب» خبر داد و گفت: همچنین 14 فقره توسط کمیته بررسی متشکل از استانداری، فرمانداری، سازمان صنعت، معدن و بانک در بخش صنعت بازدید شد.
وی عنوان کرد: در این بازدیدها تعداد 10 فقره توسط کمیته بررسی مورد موافقت قرار گرفته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از کسب رتبه نخست در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کسب رتبه چهارم کشوری در بهین‌یاب خبر داد و افزود: از استاندار قزوین توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان صادرکننده برتر کشور طی چهارشنبه هفته گذشته تقدیر شد.
پرزحمت همچنین از ثبت‌نام یک هزار و 693 فقره در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی در سامانه رونق تولید و پرداخت مستقیم خبر داد و مطرح کرد: از این تعداد 854 فقره مصوبات کارگروه استان قزوین بوده است.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها