یک کارآفرین بسیجی بیان داشت: چنانچه وام مورد نیاز از منبع مورد نظر اعطا شود با احداث کارخانه فرآوری آلوئه‌ورا ۳۰۰ اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۱۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
امید عباس‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: در زمینی ۴۰ گلخانه جانمایی شده است که ۲۸ مورد آن تکمیل و کشت آلوئه ورا در آن انجام شده  و مابقی در حال احداث است که تا یک ماه دیگر تکمیل خواهد شد و در فاز دوم در زمین ۴ هکتاری ۴۰ گلخانه دیگر مدنظر داریم که در مجموع ۸۰ گلخانه خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون در هر هزار متر مربع  ۴۰۰۰ بوته آلوئه ورا کاشته‌ایم که سالیانه ۵۰۰ تن برداشت خواهیم داشت.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: در برنامه ما تولید ۸ محصول مدنظر است که شامل کمپوت، مربا، ترشی، عرق، کمپوست، صابون و شامپو می‌باشد.

وی ابراز داشت: برای احداث کارخانه نیازمند ۲ میلیارد تومان وام هستیم که البته یک میلیارد آن از  سرمایه کشاورزان بصورت سهام فراهم  و مابقی از طریق وام تامین خواهد شد و اگر ظرف یک ماه دیگر وام اعطا شود تا سه ماه آینده کارخانه احداث خواهد شد.

عباس‌زاده افزود: بسیج سازندگی تاکنون به هشت نفر از ما هر کدام ۱۵ میلیون تومان وام اعطا کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه صادرات دورنمای هر کار تولیدی است، گفت: تاکنون  مشتریانی از آلمان،   اسپانیا و روسیه داشته ایم که به محض احداث کارخانه و تولید محصولات و فرآورده‌های آلوئه‎ورا بحث صادرات را نیز مدنظر قرار خواهیم داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها