مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: استقبال دانشجویان از کاروان‌های راهیان نور بسیار است ولی متاسفانه در دانشگاه‌های پیام نور با توجه به اینکه تخصیص اعتبارات در کلان کشور کم است ناچار به قرعه‌کشی و انتخاب گزینشی دانشجویان هستیم.
کد خبر: ۸۹۹۲۸۵۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

پاسدار محمدعلی آقامحمدی مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اردوهای راهیان نور را یک حرکت عظیم و جریان‌ساز فرهنگی دانست و گفت: امسال هم بسیج دانشجویی در پی عمل به رسالت انقلابی خود با تشکیل ستاد راهیان نور در ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی متولی برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی خواهد بود و این امر با جدیت دنبال می‌کند.

وی افزود: ثبت نام اعزام راهیان نور دانشجویی تا 10 اسفندماه ادامه خواهد داشت و اعزام راهیان نور دانشجویی از 17 اسفند آغاز و تا 25 ادامه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی تصریح کرد: دانشجویان در قالب 3 کاروان شامل دو کاروان خواهران به استعداد 12 دستگاه اتوبوس و یک کاروان برادران به استعداد 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

پاسدار آقامحمدی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی استان مرکزی همواره در زمینه‌ برگزاری اردوهای راهیان نور عملکرد مثبت و قابل‌توجهی را ارائه کرده است، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته در جلسه قرارگاه شهید علم‌الهدی استان مرکزی با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان و سایر اعضای قرارگاه، امیدواریم تا با هدف‌گذاری انجام‌ شده یک‌هزار نفر از دانشجویان خواهر و بردار دانشگاه‌های استان مرکزی در قالب کاروان راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

وی افزود: این دانشجویان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی والفجر هشت، شلمچه، خرمشهر، هویزه و محل عملیات فتح المبین در استان خوزستان بازدید و از شوش دانیال و مقبره سبزقبا زیارتی داشته باشند.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین تلاش می‌شود که دانشجویان در اردوگاه سردار شهید رحیم آنجفی خرمشهر و اردوگاه شهید مسعودیان اهواز از برنامه فرهنگی رزمایش تدارک دیده شده بهره‌مند شوند تا به نوعی با حس و حال دوران دفاع مقدس و نحوه اجرای عملیات‌ها آشنا شوند.

پاسدار آقامحمدی یادآور شد: در تاسوعا و عاشورای امسال 250 دانشجو به منطقه عملیاتی فکه اعزام شدند و اگر پیش‌بینی اعزام‌های امسال دانشجویی محقق شود در جمع بیش از 1200 نفر از دانشجویان عازم سفر معنوی راهیان نور خواهند شد که نسبت به سال گذشته که 800 دانشجو به این مناطق اعزام شدند از رشد 20 درصدی برخوردار خواهد شد.

وی افزود: استقبال دانشجویان از کاروان‌های راهیان نور بسیار است ولی متاسفانه در دانشگاه‌های پیام نور با توجه به اینکه تخصیص اعتبارات در کلان کشور کم است ناچار به قرعه‌کشی و انتخاب گزینشی دانشجویان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات