مسابقات تنیس‌ روی میز دانشجویان پسر دانشگاه‌های منطقه 4 کشور عصر جمعه با قهرمانی تیم دانشگاه پیام نور همدان در دانشگاه تفرش پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۹۲۷۹۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مسابقات تنیس‌ روی میز دانشجویان پسر دانشگاه‌های منطقه 4 کشور عصر جمعه با قهرمانی تیم دانشگاه پیام نور همدان در دانشگاه تفرش پایان یافت.

در این دوره از رقابت ها که از دوم الی چهارم اسفندماه سال جاری در مجموعه ورزشی شهید شهریاری دانشگاه تفرش آغاز شد ، 4 تیم در قالب 20 دانشجوی ورزشکار از دانشگاه های اراک، بوعلی سینا همدان، تفرش و پیام نور همدان حضور داشتند.

در پایان این رقابت ها تیم دانشگاه اراک نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه بوعلی سینا همدان مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

در بخش انفرادی این مسابقات نیز محمدرضا عتاب از دانشگاه اراک و مهدی نوروزی از دانشگاه بوعلی سینا همدان به ترتیب مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و دانیال عباسی از دانشگاه تفرش و صادق قربان حسینی از دانشگاه بوعلی سینا همدان به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

در بخش بازی های دوبل دانشگاهی نیز مهدی نوروزی و صادق قربان حسینی از دانشگاه بوعلی سینا همدان مقام اول، محمدرضا عتاب و سعید شریفی از دانشگاه اراک مقام دوم و دانیال عباسی و مصطفی حسن زاده از دانشگاه تفرش و محمد امین چهاردری و محمدرضا محمدی از دانشگاه بوعلی سینا همدان به طور مشترک سوم شدند.

تیم برتر این دوره از مسابقات به المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور که تابستان 97 به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود، اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات